The Stig Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hmm, hvordan blir det hvis jeg vil "joine" CS:S delen av NorthClan? Er som sagt en meget aktiv CS:S gamer! Har også mulighet til å stille opp som admin, og alt annet som trengs! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Siden så veldig bra ut, ingen tvil om det. Fant imidlertid en bitteliten sak som dere kan rette opp på når dere får tid. Legger ved bilde. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Siden så veldig bra ut, ingen tvil om det. Fant imidlertid en bitteliten sak som dere kan rette opp på når dere får tid. Legger ved bilde. Ser ikke sånn ut på min Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Siden så veldig bra ut, ingen tvil om det. Fant imidlertid en bitteliten sak som dere kan rette opp på når dere får tid. Legger ved bilde. Ser ikke sånn ut på min Glemte at jeg redigerte bort Opera fra bildet. Jeg bruker Opera, bare så det er klart. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Men det gjør jeg også??! Merkelig! Jeg har testa i samtlige browsere uten krasj på flere oppløsninger. Men men, det skal ALLTID være noe... Men takk for bra respons ...kom dere på forumet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Endelig var siden oppe Da kan vi flytte snakken her over til northclan forumet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Det må eg si azzå, genial side!! rett og slett rålekker EDIT! kansje ett dumt spm, men må man registere seg med det samme brukernavnet man bruker på her på HW? Altså i mitt tilfelle-->Mala? Har lissom ett annet eg liker å spiller med, og ja! It does matter Men seff, eg bøyer meg i støvet NOK EN EDIT: har også samme feil som ble påpeket over, bruker Opera siste BETA(!) Endret 12. januar 2005 av Mala Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 var ikkje så dum den sida (har ikkje fått sjekka alle detaljer på den enda). Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Jeg sliter med å registrer meg. Får bare opp Fail to send mail eller dette brukernavnet er allerede i bruk og det etter å ha prøvd millionvis av kombinasjoner Edit: Får forresten opp et lite fint valg hvis jeg trykker piltasten ned ved passord :!: Kult!! Endret 12. januar 2005 av regga Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Regga: prøv å regitsrere deg i Explorer? Har siste BETA av Opera og alt gjikk fint her Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det gikk glatt å registrere seg i Firefox! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Vultur Gryphus Skrevet 12/01/2005 : 19:00 Det gikk glatt å registrere seg i Firefox! Mala Skrevet 12/01/2005 : 18:42 Regga: prøv å regitsrere deg i Explorer? Har siste BETA av Opera og alt gjikk fint her Det gikk egentlig fint med Opera også, det var bare det at når jeg fikk en "godkjent" registrering så fikk jeg mld om at brukernavnet var opptatt elleren eller annen error feil...Men alt i orden nå altså. PS! har 6 forskjellige nick på regga og samme mailadresse. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Vi kan vel ta praten i forumene våre nå tenker jeg! www.NorthClan.com Endret 14. januar 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Neste match? Raiu rai sjalabais ZZzzzz Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Neste match?Raiu rai sjalabais ZZzzzz Vi har eget forum nå, så slikt kan du spørre om der nå! www.northclan.com Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Siden er ikke oppe og går i dag!.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Det er de ... Du var nok uheldig å prøvde idet jeg oppdaterte sia tenker jeg! Lagde Raiders of the North seksjon da serru. HER!!! Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hehe, ok da!.. den funker nå! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 *mekke Raiders of the North sider* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå