Kenneth Solfjeld Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Den var helt rå altså! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Den var helt rå altså! jepp, gleder meg spesielt til underkategoriene "Tissen til Lemen" og "Analen til Bernt", "Trynet til Eirik" virker og spanande Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Har ikke lest gjennom alle sidene her, men skal WoW delen vere horde? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2005 Har ikke lest gjennom alle sidene her, men skal WoW delen vere horde? så vidt eg veit så er det ikkje bestemt noko enda. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Alt blir dekket , ikke bare horde. Er bare designet som er inspirert av horde... Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Jeg melder meg herved på. Hvor og når? Endret 8. januar 2005 av PreZiDenT Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Jeg melder meg herved på. Hvor og når? Om ikke lenge er websiden oppe, der blir all info posta! Heng med Endret 8. januar 2005 av Saddlefall Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg melder meg herved på. Hvor og når? Om ikke lenge er websiden oppe, der blir all info posta! Heng med Fint. Hvordan er det hele organisert? Er det større pågang enn serverene takler? Lenke til kommentar
geLebob Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 For å si det slik tror jeg det ikke kommer til å bli noe stort problem ang. server plass, det som heller blir ett stort problem tror jeg da.. er å få folk aktive til å spille og rett og slett være tilstede når man trenger enhver. Sikkert jævlig dårlig formulert det der men.... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg kan sikkert melde meg på jeg... ER det påmelding på sidene når de kommer opp? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 8. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg kan sikkert melde meg på jeg... ER det påmelding på sidene når de kommer opp? Ja, jeg tror det Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Blir det en update her snart? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) UPDATE2k5 Ja mas ... Siden er egentlig ferdig for launch og videre utviklet derfra. However, man må vente på at domenet skal aktiveres av domeneshop, noe som sikkert blir gjort førtskommende virkedag (ja mandag for de litt trege) siden jeg betalte med nettbank på fredag. Så da er det bare og roe seg kraftig ned, og vente spent på det. Dere lurer sikkert på hvor alle posterne er også? Ja de er på #northclan på quakenet. Så kom dit - vi er alle der. Riktig så koselig har vi fått det ettervært. Men for dere som ikke gidder det og ellers venter, så er svaret eventuelt gjør det vi alle gjør ... SPILL WORLD OF WARCRAFT FINAL BETA! Jeg kan bli funnet som Tauren Druid på server nr.4 PvE btw! Endret 10. januar 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 UPDATE2k5 Ja mas ... Siden er egentlig ferdig for launch og videre utviklet derfra. However, man må vente på at domenet skal aktiveres av domeneshop, noe som sikkert blir gjort førtskommende virkedag (ja mandag for de litt trege) siden jeg betalte med nettbank på fredag. Så da er det bare og roe seg kraftig ned, og vente spent på det. Dere lurer sikkert på hvor alle posterne er også? Ja de er på #northclan på quakenet. Så kom dit - vi er alle der. Riktig så koselig har vi fått det ettervært. Men for dere som ikke gidder det og ellers venter, så er svaret eventuelt gjør det vi alle gjør ... SPILL WORLD OF WARCRAFT FINAL BETA! Jeg kan bli funnet som Tauren Druid på server nr.4 PvE btw! Hei, Det er greit med IRC hvis du har mulighet til å sitte klistret til skjermen og følge med på alt som skrives. Men det er ikke alltid man har mulighet til det. Jeg regner med at div. viktig info uansett blir postet her i forumet eller hva? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Ja det har vi ca. forståelse for! Men siden er uansett oppe i morgen, eller i overimorgen! Og sidene inkludere eget forum og ryddig informasjon. ..... ikke lenge igjen! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Fantastisk! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Høres bra ut! Jeg er Undead Warlock på EN final beta PvP nr.7! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2005 Yeah! Venter i max excitement her nu!! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Domenet er aktivert:D:D Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg kommer ikke inn, får bare opp NC - kommer fortere enn du tror. Men nå skal jeg på jobb, så tar en titt når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå