Kenneth Solfjeld Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Her er en bane man kan ha det gøy på! dm_gunball ! Det er om å gjøre å få ballen i kurven mens motstanderne skyter på deg med magnum ! Avansert form for basket. Desverre fant jeg ingen servere hvor denne banen ble spilt, så jeg måtte leke alene.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Done! Edit: Sia tar mer og mer form. Og det blir så bra! når sånn ca kan vi få se noe til den da?? Eg føler dere har tatt noe goodis ut av hatten? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 synd at det vart så mykje rot med kampen i går. håper at det går betre neste gong. og velkomen til geLebob Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 synd at det vart så mykje rot med kampen i går. håper at det går betre neste gong. og velkomen til geLebob Ja, håper det det går mye bedre! Velkommen til forumet geLebob! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Tror dere det er muligheter for å spille dette mappet i neste kamp? Det er nok det beste hl2dm mappet som er ute for øyeblikket. Har selv testet mappack 1-4 og dette slår dem alle Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror dere det er muligheter for å spille dette mappet i neste kamp? Det er nok det beste hl2dm mappet som er ute for øyeblikket. Har selv testet mappack 1-4 og dette slår dem alle Det så nice ut ja *teste* Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jupp! Må testes Oki! Har nå testet dette mappet, det var utrolig fint, men veldig komplekst med mange hindringer, må vel ta teste det med en match.. Endret 7. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jupp! Må testes Oki! Har nå testet dette mappet, det var utrolig fint, men veldig komplekst med mange hindringer, må vel ta teste det med en match.. Nettop testet det jeg også, veldig bra lagd. er tydelig at designeren har tatt seg tid til detaljer osv... Setter gjerne opp en server jeg en gang med dette mappet edit leifeskrive Endret 7. januar 2005 av Saddlefall Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) #northclan @ irc.quakenet.org Litt informasjon om den da! Som alle nå sikkert har fått med seg har vi fått avslag av gamer/hardware.no om å være klanen deres. Etter en trist time kom vi over det, og bestemte oss for å begynne selv. Her er forresten mailen man da fikk av Gamer.no: "Hei, Beklager at svaret mitt har latt vente på seg, men jeg har vært på ferie den siste tiden og ønsket å tenke litt gjennom saken før jeg svarte. Det er tydelig at dere har høye forventninger til svaret mitt, så jeg er redd jeg nå kommer til å skuffe dere. Vi er prinsipielt imot organisering av klaner og nettsider under Gamer.no sitt navn, når vi selv ikke er blant de ansvarlige. Og vi har heller ikke kapasitet eller ressurser til å være blant de ansvarlige nå. Vi ville her lagt vårt navn og ry i hendene på andre, og det er ikke noe vi ønsker. Vi har dessverre heller ingen anledning til å sponse dere økonomisk på noen måte. Jeg syns det virker som et seriøst prosjekt, og jeg ønsker dere all lykke videre med organiseringen. Men det er altså ikke noe vi ønsker å ta del i på dette tidspunktet." Kind regards, Editor-in-Chief, Gamer.no -------- Ja, dette betydde kroken på døra for det. Etter mange forslag og sjekking av ledige domener kom vi da frem til at vi skulle kalle oss primært NorthClan, og domenet www.northclan.com er bestilt. Sidene er for øyeblikket hardt under konstruksjon. Og vil antagelig være klart i løpet av en ukes tid. Siden vil for øyeblikket dekke disse spillene: - HalfLife 2 Deathmatch - Counterstrike 1.6 - Counterstrike SOurce - World of Warcraft. Så vet dere det, vi har foreløpig ingen servere, men dette ordner seg bare siden er oppe og vi får organisert oss med community og sponsorer. Reklamert for oss selv. Administrasjon ser for øyeblikket SLIK ut foreløpig til vi er igang: - Eirik "SkyMarshall" Hafskjold: Grunnlegger, administrator og webdesigner. - Finn Ragnar "Saddlefall" Knibestøl: Photoshop Designer - Jørgen "Ho-Man" Wiborg: Administrator for CS-seksjonen - Roar "R-Win" Winnem: Forum-admin og HL2DM Journalist - Gjermund "Geleb0b" Olsen: Journalist og admin i WoW-seksjonen. IRC-moderatorer (BARE disse) - SkyMarshall - Pain - Mortifer - Lemen - Ho-Man - Saddlefall - geLeb0b - Highlander ------ Sånn - mer info kommer snart! mvh. SkyMarshall Endret 6. mai 2016 av Quote *redigert bort navn Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ser veldig lovende ut Har heldigvis fri noen dager fra jobb nå. Satser på at det blir litt spilling i dagene som kommer. Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kan jeg få være med i clanen? Jeg er ikke no god i deathmatch men det hadde vært gøy å få være med hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Ja dette høres veldig bra ut.. (Selvom jeg satt vedsiden av SkyMarshall når han skreiv det) Også MÅ jeg kjøpe meg HL2 snart EDIT: btw. Velkommen Geleb0b Endret 7. januar 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
geLebob Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) ja detta blir ganske bra, takk for varm velkomst og kan jo si jeg gleder meg til neste match. Endret 7. januar 2005 av geLebob Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror dere det er muligheter for å spille dette mappet i neste kamp? Det er nok det beste hl2dm mappet som er ute for øyeblikket. Har selv testet mappack 1-4 og dette slår dem alle *BILDER* Det mappet er av en eller annen grunn ikke kompatibelt med multiplayer,så vi må vente på en ny versjon Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Tror dere det er muligheter for å spille dette mappet i neste kamp? Det er nok det beste hl2dm mappet som er ute for øyeblikket. Har selv testet mappack 1-4 og dette slår dem alle *BILDER* Det mappet er av en eller annen grunn ikke kompatibelt med multiplayer,så vi må vente på en ny versjon Hva mener du? Jeg har spillet det på multiplayer. Funker fint det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Uansett så ser det mappet der dritt kult ut Og hvorfor skulle det ikke funke a MP ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Ja siden blir til som bare det nå, og det blir mer og mer og holde styr på. Så ikveld blir det arrangert "SkyMarshall spør, dere svarer"-chat på #northclan @ quakenet. Så vær der om dere vil inkluderes på siden på noe måte! Kl. 22.00 CET Endret 7. januar 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 synd at vi fekk avslag frå gamer.no, men livet går vidare. du burde kanskje oppdatere den første tråden med nytt klan navn og nick. håper eg har tid til å bli med i chatten i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå