Gå til innhold

[PC] Half-Life: NorthClan.com - Siden er oppe!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så at du postet IP, men jeg rakk ikke å få den, og console fungerer ikke!

Trenger ikke å bruke console for å joine med ip... bare legg den til i fav :yes:

Men herre .. Jeg rakk jo ikke å få IPen! Da tenkte jeg jo at alt ender opp i console (Som i CS), men jeg får jo ikke ned console!

Lenke til kommentar
Jeg så at du postet IP, men jeg rakk ikke å få den, og console fungerer ikke!

Trenger ikke å bruke console for å joine med ip... bare legg den til i fav :yes:

Men herre .. Jeg rakk jo ikke å få IPen! Da tenkte jeg jo at alt ender opp i console (Som i CS), men jeg får jo ikke ned console!

Ikke jeg heller...

Lenke til kommentar

Hm, ok... Litt mer seriøst. Er det noen som har hatt problemer med lagg i HL2 : DM? Noe som jeg skal stille på eller noe?

Alle serverene jeg har spilt HL2 : DM har jeg lagget helt utrolig på, men pc'n min klarer mye høyere grafikkinstillinger i både vanlig singleplayer og CS: S. Har faktisk ikke mere ping enn 60-70 som jeg er vant med.

Lenke til kommentar
Hm, ok... Litt mer seriøst. Er det noen som har hatt problemer med lagg i HL2 : DM? Noe som jeg skal stille på eller noe?

Alle serverene jeg har spilt HL2 : DM har jeg lagget helt utrolig på, men pc'n min klarer mye høyere grafikkinstillinger i både vanlig singleplayer og CS: S. Har faktisk ikke mere ping enn 60-70 som jeg er vant med.

hl2dm har mye mer lag enn counter strike source foreksempel på grunn av alle tingene som kan hives rundt. Pass på å spill på servere med få spillere

Lenke til kommentar

hl2dm har mye mer lag enn counter strike source foreksempel på grunn av alle tingene som kan hives rundt. Pass på å spill på servere med få spillere

æsj :p Noen som blir med og spiller hl1 multiplayer... jeg ruler hemningsløst der :)

Lenke til kommentar
Håper serveren min var OK laggmessig :p

Den var ok! Jeg fikk problemer med tastaturet tidlig i matchen, mista muligheten til å sprinte, bevegde meg som ei gammel kjærring på 90 og hver gang jeg ble drept måtte jeg gå ut av spillet, trykke resume game for å spille videre! Jeg hadde skikkelig trøbbel altså men valgte å fullføre.

Lenke til kommentar
Done!

Edit: Sia tar mer og mer form.

Og det blir så bra!

Muligheter for noen smakebit? :D

Jeg har heller ikke kunnet spille så mye i det siste, har vært opptatt med trening og slikt, og når jeg har vært ferdig med det har jeg ikke hatt overskudd til å sitte med PC-en i det hele tatt. Tror dog at det vil ordne seg til helga :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...