nd4spd Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan det neste banen vi spiler på være dm_crossfire? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan det neste banen vi spiler på være dm_crossfire? overwatch er jo mye bedre Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg så at du postet IP, men jeg rakk ikke å få den, og console fungerer ikke! Trenger ikke å bruke console for å joine med ip... bare legg den til i fav Men herre .. Jeg rakk jo ikke å få IPen! Da tenkte jeg jo at alt ender opp i console (Som i CS), men jeg får jo ikke ned console! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg så at du postet IP, men jeg rakk ikke å få den, og console fungerer ikke! Trenger ikke å bruke console for å joine med ip... bare legg den til i fav Men herre .. Jeg rakk jo ikke å få IPen! Da tenkte jeg jo at alt ender opp i console (Som i CS), men jeg får jo ikke ned console! Ikke jeg heller... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jonas: For å få Console skriver du bare inn "-console" i launch options. Høyreklikk>Properties>Launch Options Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hm, ok... Litt mer seriøst. Er det noen som har hatt problemer med lagg i HL2 : DM? Noe som jeg skal stille på eller noe? Alle serverene jeg har spilt HL2 : DM har jeg lagget helt utrolig på, men pc'n min klarer mye høyere grafikkinstillinger i både vanlig singleplayer og CS: S. Har faktisk ikke mere ping enn 60-70 som jeg er vant med. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hm, ok... Litt mer seriøst. Er det noen som har hatt problemer med lagg i HL2 : DM? Noe som jeg skal stille på eller noe? Alle serverene jeg har spilt HL2 : DM har jeg lagget helt utrolig på, men pc'n min klarer mye høyere grafikkinstillinger i både vanlig singleplayer og CS: S. Har faktisk ikke mere ping enn 60-70 som jeg er vant med. hl2dm har mye mer lag enn counter strike source foreksempel på grunn av alle tingene som kan hives rundt. Pass på å spill på servere med få spillere Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Kan det neste banen vi spiler på være dm_crossfire? overwatch er jo mye bedre Liker ikke den banen... Endret 11. januar 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hm, ok... Litt mer seriøst. Er det noen som har hatt problemer med lagg i HL2 : DM? Noe som jeg skal stille på eller noe? Alle serverene jeg har spilt HL2 : DM har jeg lagget helt utrolig på, men pc'n min klarer mye høyere grafikkinstillinger i både vanlig singleplayer og CS: S. Har faktisk ikke mere ping enn 60-70 som jeg er vant med. hl2dm har mye mer lag enn counter strike source foreksempel på grunn av alle tingene som kan hives rundt. Pass på å spill på servere med få spillere æsj Noen som blir med og spiller hl1 multiplayer... jeg ruler hemningsløst der Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan vi venligst drite i krangel om denne matchen? Gjort er gjort, elg er elg. Hva med å heller diskutere neste? Lenke til kommentar
[Howie] Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Halla. Jeg er med! [email protected] Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Håper serveren min var OK laggmessig Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Håper serveren min var OK laggmessig joda, var god flyt her. håper ikke at det var noe problem med at serverens passord var synlig her inne på forumet de siste 20minuttene vi spilte der inne. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Neida... har byttet nå uansett Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Håper serveren min var OK laggmessig Den var ok! Jeg fikk problemer med tastaturet tidlig i matchen, mista muligheten til å sprinte, bevegde meg som ei gammel kjærring på 90 og hver gang jeg ble drept måtte jeg gå ut av spillet, trykke resume game for å spille videre! Jeg hadde skikkelig trøbbel altså men valgte å fullføre. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Satt å spilte litt i natt og kom over dette morro mappet: dm_lego!! Ganske psykedelisk egentlig!! Endret 6. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg trenger å drepe noen forumfolk. Skriv meg opp på listen! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Done! Edit: Sia tar mer og mer form. Og det blir så bra! Endret 6. januar 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Beklager at jeg ikke har fått spillt i det siste... Har vært veldig opptatt på jobb i det site, må bare beklage... Uansett, hvordan ligger det ann med CS:S? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Done! Edit: Sia tar mer og mer form. Og det blir så bra! Muligheter for noen smakebit? Jeg har heller ikke kunnet spille så mye i det siste, har vært opptatt med trening og slikt, og når jeg har vært ferdig med det har jeg ikke hatt overskudd til å sitte med PC-en i det hele tatt. Tror dog at det vil ordne seg til helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå