Bleelekwwl Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Ferdig med det. Score kommer nå. Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Jævlig genialt, av de som spilte der, å tro at matchen var offisiell når de bare ga IP til halvparten .. Jeg fatter det bare ikke. det var aldri offisielt i den andre kampen.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Jævlig genialt, av de som spilte der, å tro at matchen var offisiell når de bare ga IP til halvparten .. Jeg fatter det bare ikke. det var aldri offisielt i den andre kampen.. Det var det halvparten på serveren ropte ut da .. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) SkyMarshall la ut ip i denne tråden litt før 2100.. Endret 5. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Der: Offisiell eller ingen av de offisiell? Jeg hadde egentlig denne serveren klargjort før kamp, men Sky ga ut den andre plutselig.. Endret 5. januar 2005 av Mortifer Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg mener at den burde gjelde siden det var såpass mange inne Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 For min del ble det en dårlig match, hvor ingenting fungerte.. Lenke til kommentar
RoW Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 De som følgte med, kom inn... Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg ble litt forvirret nå...... Skal vi bruke HW.no eller [NC] ? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg mener at den burde gjelde siden det var såpass mange inne 8? Jahaha! I motsetning til minst 16 som ville spille, men som ikke fikk det grunnet at ingen tenkte på å gi ip til serveren. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Noen som klarer å forklare hvorfor min pc lagger som om den var en gameboy som prøvde å kjøre 3dmark05 mens pingen min er fin og jeg klarer både singleplayer og cs: s med mye høyere grafikkinstillinger? Teit spill :/ Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Syns det var en flott server. Lagga ikke no for meg, bare den pipe buggen som slo til på slutten for meg og. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg sa faktisk ip til server nummer to på den første serveren. Tydeligvis fulgte ingen med. Postet tilogmed passord Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Den første serveren drev jo å kicka i hytt og pine! Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Den første serveren drev jo å kicka i hytt og pine! Ja, men je gsa det mens den var nesten helt full Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Vi kan krangle i all evighet, eller komme over det. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jeg så at du postet IP, men jeg rakk ikke å få den, og console fungerer ikke! Endret 5. januar 2005 av Jonas Lenke til kommentar
RoW Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg så at du postet IP, men jeg rakk ikke å få den, og console fungerer ikke! Trenger ikke å bruke console for å joine med ip... bare legg den til i fav Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg er over det! Ser fram til å få litt orden på clannavn, egen server osv.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Vi kan krangle i all evighet, eller komme over det. Komme over det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå