Bossman Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) det er noen her og noen der ser jeg. Blir litt håpløst dette da. For bli med neste gang Etter nærmere titt så ser jeg at noen spiller med hw.no og noen spiller med [nc] fra dette forumet. Noen spiller også uten. Jaja, for prøve neste gang. Ha det gøy! Og saddlefall sin server er passordbeskyttet Endret 5. januar 2005 av Bossman Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Jepp, den andre servern tryna. Så nå er de et annet sted uten å angi IP! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Flott å stikke til ny server uten å gi ip. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det kun jeg som ikke skjønner en dritt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Så jeg regner med at denne regnes som uoffisiell kamp da? Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvorfor er det bare jeg og datating innpå serveren? Fordi de har fucka det til og gått inn på en ny server som vi ikke har ip'en til... Kan vi ikke bare spille på den som er utgitt nå da? Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hmm, kicka etter 3min, tok 2 hs med magnum'en.... Kicked by Console Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Ja denne matchen ble BARE rot! Så den kanselleres som offisiell. Faen heller. Men jeg oppdaterer hovedposten når det gjelder litt videre informasjon om alt som skal skje nå i veldig nær fremdid! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ja denne matchen ble BARE rot!Så den kanselleres som offisiell. Faen heller. Men jeg oppdaterer hovedposten når det gjelder litt videre informasjon om alt som skal skje nå i veldig nær fremdid! Bra! Foreslår at kun en person har ansvar for server framover... Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ja denne matchen ble BARE rot!Så den kanselleres som offisiell. Faen heller. Men jeg oppdaterer hovedposten når det gjelder litt videre informasjon om alt som skal skje nå i veldig nær fremdid! Så det blir ikke noe match i kveld? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ja denne matchen ble BARE rot!Så den kanselleres som offisiell. Faen heller. Men jeg oppdaterer hovedposten når det gjelder litt videre informasjon om alt som skal skje nå i veldig nær fremdid! Så det blir ikke noe match i kveld? Tror ikke det De som stakk uten ip ødela for oss Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan vi ikke bare finne en ny server, og begynne å spille? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ja denne matchen ble BARE rot!Så den kanselleres som offisiell. Faen heller. Men jeg oppdaterer hovedposten når det gjelder litt videre informasjon om alt som skal skje nå i veldig nær fremdid! nei pokker da! jeg som faktisk hadde tid i dag. (eller, mer sant: orka å ta meg tid ) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan vi ikke bare finne en ny server, og begynne å spille? Kan vi jo, men blir nok ikke noen offisiell match... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Sånn kan det gå. Vi er jo fortsatt i oppstartsfasen og da kan det bli en del rot. Det kan bare bli bedre, og det blir det! Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) ble kicket jeg også..ingenting galt med nicket mitt... Endret 5. januar 2005 av nord Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Gkad eg ikje var tilgjengelig for noen match når eg ser på dette :!: Noen kommer til å bli grillet etter de er ferdig eå spille Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Gkad eg ikje var tilgjengelig for noen match når eg ser på dette :!: Noen kommer til å bli grillet etter de er ferdig eå spille You bet... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jævlig genialt, av de som spilte der, å tro at matchen var offisiell når de bare ga IP til halvparten .. Jeg fatter det bare ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå