robB Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Det virker som at det ikke kommer så veldig mange folk på serveren i kveld. Men det er jo bare en følelse. Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) håper Vultur kommer. Endret 5. januar 2005 av nord Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg er med.. No mercy! Nord: Han kommer nok Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg kommer! Vær du sikker Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg er med.. No mercy! Nord: Han kommer nok ojehhh, håper det blir like jevnt. har ikke spilt noe som helst siden sist kamp..har BARE spilt på lockdown så langt også... Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Er det bare lockdown vi kan spille på egentlig? Går det liksom ikke an å skifte til overwatch før du starter serveren? Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Er det bare lockdown vi kan spille på egentlig?Går det liksom ikke an å skifte til overwatch før du starter serveren? det jeg mente var at Lockdown er det eneste mappet som jeg i det hele tatt har spilt. har ikke engang loadet noe annet map... :\ Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 jeg er også med Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Nord: Tenkte oss som skal spille nå jeg, kl.21.00 Vi spiller jo bare lockdown Endret 5. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Ser at mange har skiftet clannavn fra HW.no til northclan.. Endret 5. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Ser at mange har skiftet clannavn fra HW.no til northclan.. Hvor ser du det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Kan vi ikke spille i det svære huset med 3 etasjer eller no da? Eller var det i garasjen? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Blir med etter på. Har aldri spilt HL2DM før, så jeg blir nok eid. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Vi skal nok spille på OverWatch etterpå. Sannsynligvis på Saddlefall sin server, er bare plass til 16, men jeg finner ingen andre server med plass til flere allikevel. IP kommer kl 20:59. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Vi skal nok spille på OverWatch etterpå. Sannsynligvis på Saddlefall sin server, er bare plass til 16, men jeg finner ingen andre server med plass til flere allikevel. IP kommer kl 20:59. Jeg kan sette det opp til 30 da... Men det kommer sikkert til å lagge litt. Prøve med 24 kanskje. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Vi skal nok spille på OverWatch etterpå. Sannsynligvis på Saddlefall sin server, er bare plass til 16, men jeg finner ingen andre server med plass til flere allikevel. IP kommer kl 20:59. Uansett så blir det bare megalag med flere enn 16 stk Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Håper vi får egen server snart. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Ikke for å mase: Men hva heter vi, og hvordan skal vi skrive det? Noen synspunkter på det? Endret 5. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Ikke for å mase: Men hva heter vi? Og hvordan skriver vi det!? Er det ikke Hardware.no HL2DM da? Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Håper vi får egen server snart. Enig så enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå