Mala Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja alle nye som har meldt seg på er nå adda til lista. Ny offisiell match vil bli prøvd arrangert i morgen klokken 20.00. Websie arbeidet går fremover, og så snart noe er sikkert (noe som tydeligvis tar tid) så vil dere se ting begynner og skje. Keg kan med handa på øreflippen garantere at dette blir bra. *kose* Da er vi sikret da Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Jada. Imorgen er det hardprogging og kodekveld på meg og en god kompis, så da blir siden noe delvis ferdig iallefall. Det skal bli deilig. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det kamp kl. 21 som vanlig? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ville bare si at jeg ser meget fram til Counter-Strike: Source delen lanseres, da jeg er en meget aktiv CS:Source spiller Uansett, håper websiden kommer snart! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ville bare si at jeg ser meget fram til Counter-Strike: Source delen lanseres, da jeg er en meget aktiv CS:Source spiller Uansett, håper websiden kommer snart! Hehe... og jeg gleder meg til 1.6... det jeg kan best! Så forresten at kampen skal starte kl. 20 Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Søren og, ser ikke ut til at jeg kan delta i matchen idag hvis den starter kl.20.00 Mye bedre med kl.21.00 for min del. Shit happens! Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg vil gjerne bli med hvis dere fortsatt har "plass" til flere. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Du er addet, og kampen er flyttet til 21.00. Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hmm, jeg har ikke sett TCi på lista Btw jeg er med kl 21.00 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ville bare si at jeg ser meget fram til Counter-Strike: Source delen lanseres, da jeg er en meget aktiv CS:Source spiller Uansett, håper websiden kommer snart! Amen Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 håper det går like bra denne gangen. husker skymarshall prøvde å pælme en tønne i meg som jeg skøyt halve veien, tok oss begge. Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei, kan jeg være med? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 I dag kan jeg pokker ikke, men da slipper dere jo det skyhøye pinget mitt Saddlefall nice banner PS! litt blod hadde gjort seg Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei, kan jeg være med? Skulle ikke være noe problem nei;) Sky signer deg sikkert opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Buhu, enda ikke fått rota meg til og kjøpe HL2 så får nok ikke blitt med i dag jeg eller Men, pakke sammen pc og dra til SkyMarshall jeg da Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 får dessverre ikkje vert med i dag, men kanskje neste gong (til helga?). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 komme meg nok ikkje med i kveld nei noen små jo lese til prøver her... Lenke til kommentar
R-Win Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Må nok stå over jeg å.Sitter her med feber og vondt i huet,så konsentrasjons evnene er ikke akkurat på topp kan man si Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg er med.. No mercy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå