Saddlefall Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) @ Saddlefall: Den ble egentlig ganske så pen den ja! Ikke værst. Very nice work. Om den blir brukt vet jeg ikke helt, da må jeg iallefall få en ny versjon som har en bredde på 1000px. Men gjør det og send den til meg, så skal jeg teste den i banneren jeg allerede har laget! Det skal jeg fikse vettu! Hva er de eksakte dimensjonene? 1000x200 bra? Endret 4. januar 2005 av Saddlefall Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 SkyMarshall kan du ikke legge ut den hjemmesiden du har lagd da, så vi vet hvordan farger headeren bør ha? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 SkyMarshall kan du ikke legge ut den hjemmesiden du har lagd da, så vi vet hvordan farger headeren bør ha? Den er nokså hemmelig vil jeg tro Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Da er banneren omgjort og forstørret til 1000x200 piksler, fremdeles ok? edit: småfiksa litt Endret 4. januar 2005 av Saddlefall Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Spilte vist med en fra HW.no i går kveld. Synes jeg husker Hw.no|Etter eller annet på mapet lockdown Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg spiller fortsatt med hw.no foran fordi jeg ikke gidder å bytte det Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Må si at den siste banneren din er utrolig fet Saddlefall Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Når skal vi har neste kamp? Når sida er ferdig og slikt? Eller tar det for lang tid? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Må si at den siste banneren din er utrolig fet Saddlefall Takker Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Er det Gamer.no i stedet for HW.no nå da, spilte et fungame kl.0300 i natt og da var alle HW.no.. Endret 4. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er det Gamer.no i stedet for HW.no nå da, spilte et fungame kl.0300 i natt og da var alle HW.no.. Er ikke sikker på det faktisk. Men jeg skrev gamer.no fordi det var mest relatert... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvorfor spiller vi ikke? Står jo bare TBA hele tiden. Krever det så mye planlegging? Jeg trodde vi bare skulle finne en tom server og begynne å spille Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Blir det noen match snart eller? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Usikkert om det blir noen match ikveld, er opp til SkyMarshall i så fall. Men uansett så kan dere joine #HL2DM-hw.no @ QuakeNet på IRC, der er det alltid folk, og det arrangeres småmatcher hele tiden. Lenke til kommentar
LOOs Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Da er banneren omgjort og forstørret til 1000x200 piksler, fremdeles ok? edit: småfiksa litt hmm, hva med å få litt mer aggresjon i bildet?? Dem står jo å smiler til fotografen alle mann.. Men ellers veldig bra!! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Ja alle nye som har meldt seg på er nå adda til lista. Ny offisiell match vil bli prøvd arrangert i morgen klokken 20.00. Websie arbeidet går fremover, og så snart noe er sikkert (noe som tydeligvis tar tid) så vil dere se ting begynner og skje. Keg kan med handa på øreflippen garantere at dette blir bra. *kose* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå