Gå til innhold

[PC] Half-Life: NorthClan.com - Siden er oppe!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg tenkte bare på at jeg kunne vere en som tar bilder i kampene(på en måte en kameramann) siden jeg er en av de dårligeste her :blush:

Nicket mitt kan liksom være: FOTOGRAF(robB)

Og da er jeg liksom en som ikke skal bli drept og jeg skal heller ikke drepe noen.

Jeg bare går rundt og tar perfekte bilder.

Er det kanskje grett for dere?

Endret av robB
Lenke til kommentar
Hmm, jeg tenkte bare på at jeg kunne vere en som tar bilder i kampene(på en måte en kameramann) siden jeg er en av de dårligeste her :blush:

Nicket mitt kan liksom være: FOTOGRAF(robB)

Og da er jeg liksom en som ikke skal bli drept og jeg skal heller ikke drepe noen.

Jeg bare går rundt og tar perfekte bilder.

Er det kanskje grett for dere?

det blir litt toskete, en plass fra serveren tatt og vi må passe på å ikke skyte deg? hmm..stemmer nei, desverre.

MEN, valget er jo til de som sitter i "administrasjonen" :)

Endret av nord
Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært med i noe særlig med klaner egentlig. Kun et par stykker med 10-12 kamerater, hvilket har fungert fint. Vi er hvertfall 5-6 stykker som skal spille WoW sammen, men om vi kommer til å danne en klan vet jeg ikke ennå. Uansett spiller jeg litt CS:S, og kommer sikkert til å spille mer hvis det blir under litt mer organiserte former enn vanlig public. Hvis det kommer opp et par skikkelige servere, med regulars (altså litt faste spillere) vil jeg tro at de vil prioriteres. Ellers så sier jeg aldri nei til verken HL2DM eller DOD:S (når det kommer).

Hvis dette høres OK ut SkyMarshall, så kan du regne med meg. Bare for å legge til; jeg ser ikke på meg selv som noen dårlig CS:S-spiller, WoW-spiller osv. Det eneste eventuelle problemet vil være tiden, men det får være en prioritering.

Lenke til kommentar

Ja selve ideên med fotograf er god. Men som sagt, man kan ikke fly rundt på mappet helt idle og trykke på screenshot tasten. Jeg planter en kule i panna på fotografen når sjansen byr seg, det samme gjør alle andre. Kan ikke rette seg etter sånt i det kaoset som HL2dm byr på.

Si velkommen til R-Win forresten, min eldste kamerat og webmaster ved min side i all tid. Han er på teamet for gamingen og prosjektet sin skyld.

Men uansett, jeg skal gruble litt på forslaget ditt angående screenshooter, så skal jeg finne på en lur måte og få deg til å lage repotasjer rundt kampene våre om du er interessert - for websidens skyld.

Lenke til kommentar

Lagde nettop en ny banner, mer i stil med de andre som var bedre enn den første jeg hadde. Er sikkert ikke ferdig enda, er nok noe som kan forbedres, men trenger tilbakemeldeinger ;)

Hva syns dere så langt?

edit: Mangler kanskje Barney, Dr.Kleiner og G-Man... Kanskje slenge på de også? :p

edit2: Adda tekst, ser OK ut synes nå jeg. Konstruktiv kritikk er velkommen!

edit3: Adda skygge på HL2 a'en og 2 tallet, pluss minket stylingen på Deathmatch teksten.

post-169-1104836088_thumb.jpg

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Men uansett, jeg skal gruble litt på forslaget ditt angående screenshooter

Spectator er vel en fin ting her ? :)

Og Velkommen R-Win :D *kosepå*

@Saddlefall: Den sisste bannern med frøken G-Man likte jeg ikke :no:

Han blei for liten og det så rett og slett ikke pent ut .. No offence :tease:

Lenke til kommentar
Men uansett, jeg skal gruble litt på forslaget ditt angående screenshooter, så skal jeg finne på en lur måte og få deg til å lage repotasjer rundt kampene våre om du er interessert - for websidens skyld.

Tja, det er jeg nok interessert i ja. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...