robB Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hmm, jeg tenkte bare på at jeg kunne vere en som tar bilder i kampene(på en måte en kameramann) siden jeg er en av de dårligeste her Nicket mitt kan liksom være: FOTOGRAF(robB) Og da er jeg liksom en som ikke skal bli drept og jeg skal heller ikke drepe noen. Jeg bare går rundt og tar perfekte bilder. Er det kanskje grett for dere? Endret 3. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Så.. Jeg kunne ikke være med sky? Lenke til kommentar
nord Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hmm, jeg tenkte bare på at jeg kunne vere en som tar bilder i kampene(på en måte en kameramann) siden jeg er en av de dårligeste her Nicket mitt kan liksom være: FOTOGRAF(robB) Og da er jeg liksom en som ikke skal bli drept og jeg skal heller ikke drepe noen. Jeg bare går rundt og tar perfekte bilder. Er det kanskje grett for dere? det blir litt toskete, en plass fra serveren tatt og vi må passe på å ikke skyte deg? hmm..stemmer nei, desverre. MEN, valget er jo til de som sitter i "administrasjonen" Endret 3. januar 2005 av nord Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) @RobB: Som nord sa over her! HLTV er eneste muligheten da! @Natrium: Jo selvfølgelig kan du det!!! Endret 3. januar 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har aldri vært med i noe særlig med klaner egentlig. Kun et par stykker med 10-12 kamerater, hvilket har fungert fint. Vi er hvertfall 5-6 stykker som skal spille WoW sammen, men om vi kommer til å danne en klan vet jeg ikke ennå. Uansett spiller jeg litt CS:S, og kommer sikkert til å spille mer hvis det blir under litt mer organiserte former enn vanlig public. Hvis det kommer opp et par skikkelige servere, med regulars (altså litt faste spillere) vil jeg tro at de vil prioriteres. Ellers så sier jeg aldri nei til verken HL2DM eller DOD:S (når det kommer). Hvis dette høres OK ut SkyMarshall, så kan du regne med meg. Bare for å legge til; jeg ser ikke på meg selv som noen dårlig CS:S-spiller, WoW-spiller osv. Det eneste eventuelle problemet vil være tiden, men det får være en prioritering. Lenke til kommentar
nord Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Ok, da så. du kan jo spille og ta bilder, bare å fikse bilde knappen på en lett tilgjengelig plass. Lenke til kommentar
R-Win Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Da slenger jeg meg på jeg også. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Bilder etter kampene er fint, gjerne med litt tekst, blir som en reportasje på en måte? Eller bare bilder er bra også.. Endret 4. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Selv om du er fotograf: Ikke tro du ikke blir skutt på. Vi har da faen ikke tid til å sjekke navn på folk? Håper det blir lagt til en spectator-funksjon, da blir saken annerledes Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 jess det her går framover detta... bare noen småforhandlinger igjen Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Ja selve ideên med fotograf er god. Men som sagt, man kan ikke fly rundt på mappet helt idle og trykke på screenshot tasten. Jeg planter en kule i panna på fotografen når sjansen byr seg, det samme gjør alle andre. Kan ikke rette seg etter sånt i det kaoset som HL2dm byr på. Si velkommen til R-Win forresten, min eldste kamerat og webmaster ved min side i all tid. Han er på teamet for gamingen og prosjektet sin skyld. Men uansett, jeg skal gruble litt på forslaget ditt angående screenshooter, så skal jeg finne på en lur måte og få deg til å lage repotasjer rundt kampene våre om du er interessert - for websidens skyld. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Lagde nettop en ny banner, mer i stil med de andre som var bedre enn den første jeg hadde. Er sikkert ikke ferdig enda, er nok noe som kan forbedres, men trenger tilbakemeldeinger Hva syns dere så langt? edit: Mangler kanskje Barney, Dr.Kleiner og G-Man... Kanskje slenge på de også? edit2: Adda tekst, ser OK ut synes nå jeg. Konstruktiv kritikk er velkommen! edit3: Adda skygge på HL2 a'en og 2 tallet, pluss minket stylingen på Deathmatch teksten. Endret 4. januar 2005 av Saddlefall Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Hva med denne? :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Tok litt tid før jeg tok den, men artig ja :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Men uansett, jeg skal gruble litt på forslaget ditt angående screenshooter Spectator er vel en fin ting her ? Og Velkommen R-Win *kosepå* @Saddlefall: Den sisste bannern med frøken G-Man likte jeg ikke Han blei for liten og det så rett og slett ikke pent ut .. No offence Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 @Saddlefall: Den sisste bannern med frøken G-Man likte jeg ikke Han blei for liten og det så rett og slett ikke pent ut .. No offence hehe, var bare en spøk da Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Men uansett, jeg skal gruble litt på forslaget ditt angående screenshooter, så skal jeg finne på en lur måte og få deg til å lage repotasjer rundt kampene våre om du er interessert - for websidens skyld. Tja, det er jeg nok interessert i ja. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 @ Saddlefall: Den ble egentlig ganske så pen den ja! Ikke værst. Very nice work. Om den blir brukt vet jeg ikke helt, da må jeg iallefall få en ny versjon som har en bredde på 1000px. Men gjør det og send den til meg, så skal jeg teste den i banneren jeg allerede har laget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå