the_zombie Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har enda et sprøsmål jeg, kan neste kampen være på overwatch? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har enda et sprøsmål jeg, kan neste kampen være på overwatch? så lenge vi ikkje har vår eigen server vert det litt tilfeldig kva bane det vert spelt på. vi må bare finne ein server som er ledig og spele på den. men når vi får vår eigen server kjem vi nok til å spele på mange forskjellige baner. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Gleder meg til vi får egen server oppe og går! Det blir helt uberfett! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Gleder meg til vi får egen server oppe og går! Det blir helt uberfett! Word. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Får jeg også bli med? Er ikke spesielt god, men jeg har kommet meg gjennom HL² Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Hmm.. tror jeg også slenger meg på her! Kjøpt av ny PC gjør att jeg også må kjøpe meg HL2 nå Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg er med. Er det gameserver dere skal få servere ifra? Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Meg som medlem nr.71? Meg som nummer 70 eller noe da?? Jeg har spilt masse HL2 DM og jeg digger det! LMK når neste match eller noe blir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Ehm.. lest litt bakover i tråden her! Skal dere starte opp klan og greier ? Det er jo litt kult med en hw.no klan Dere skal jo mekke side og greier.. Og er dere sponsa med gameserver ? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Og er dere sponsa med gameserver ? vi er vel ikkje sponsa av nokon enda, men SkyMarshall er i forhandlinger med leverandører av server, men han vil ikkje sei kven før det er avklart om vi får server eller ikkje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hmm ok.. Jeg får snakke litt med SkyMarshall jeg da (Han er god venn av meg) Endret 3. januar 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Ikke mas, vi legger ut info. når ting er klart... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 1. Kommer det snart noen opplysninger om neste match? Dag og tidspunkt2. Når omtrent får dere websder opp? 3. Er dette bare en stor gruppe eller vil det bli klaner etterhvert? 4. Når/Hvis websidene kommer opp, vil det komme et ranksystem hvor man kan se hvor mange frags man har sammenlagt? 5. Vil det etterhvert være 24/7 servere, eller vil det være sånn som det er nå at man planlegger kamper i forveien? Ok, da svarer jeg på litt spørsmål igjen! 1: Ja, opplysninger om neste match kommer snart. 2: Websider er under oppbygging nå, jeg holder på med det i dette sekund faktisk - og det hele begynner og bli riktig så pent. 3: Vi er en stor gruppe nå, men ettersom det kommer sponsorer og jeg får hosted og launchet sidene, så blir det flere klaner i flere kategorier. Det vil si HalfLife 2 Deathmatch, Counterstrike Source og 1.6 samt World of Warcraft. Vært av spillene vil ha et elite-team som vil representere i hardere matcher mot andre, og resten vil være underlag som også kan være med. Hvem som kommer på 1337-laget vil avgjøres gjennom ladders vi arrangerer på et senere tidspunkt. World of Warcraft vil består av en Guild av utvalgte hos oss, og vi skal kjempe oss sammen gjennom det spillet også. 4: JA, et laddersystem vil det bli. Regelmessig oppdatert på alle sidene med rankings på alle spillerne våre. Det vil si, rankings fra alle de offisielle matchene. Fungames vil ikke bli holdt styr på! 5: Det vil forhåpentligvis bli 24/7 servere ja med PASSORD kun for oss her på hardware.no styrt av meg! Serverne vil bare rotere maps som er bra, og vil bare bli holdt stengt under offisielle matcher. Også har jeg lagt til nye medlemmer, og vi er nå oppe i 75. Virdere forhandlinger med sponsor ble gjennomført idag, så det nærmer seg. Men ingen info vil bli postet om det før noe er avklart. Mvh. SkyMarshall Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 yeah !!! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Great work man Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Dette høres jo virklig bra ut... stå på SkyMarshall EDIT: Slenger meg på det bigben under meg her sier! Si i fra om jeg kan hjelpe med noe Endret 3. januar 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 skymarshall: du rocker brakka! bare å si i fra hvis det er noe jeg kan assistere med Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Sky: Nice work! Dette virker skikkelig lovende ut! Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Dere liker bilder etter kampene sant? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Dere liker bilder etter kampene sant? Har fått intrykk av det er godt likt her ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå