Gå til innhold

[PC] Half-Life: NorthClan.com - Siden er oppe!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som blir med på css?

Klabbers

klabbers?

fritt oversatt frå klabsk så trur eg det betyr "ja, ok, greit det, gjerne for meg"

ahh, ser at css Gamer.no serveren er nede. :(

Cs:s - 193.71.196.34:27015 , [EF] playground ranking.

kaller meg for; Rider of the storm.

Lenke til kommentar

Mindre announcement

Har fulgt med på denna threaden som en gal egentlig, bare fulgt med litt mer i det stille ^^ Jeg har lagt merke til at en del av dere spør om utvidelse av diverse andre spill som f eks cs 1.6, css, wow osv... Jeg kan ihvertfall si at jeg jobber med å sette sammen et cs 1.6 team på egenhånd nå, som antakeligvis vil spille for detta "communiti'et". Så ting er i emning, bare ikke helt klargjort enda...

Som fetter av SkyMarshall så vet han hvor jeg ligger sånn ca cs-messig og jeg skal prøve å få i stand et lag som tilfredstiller kvaliteten til gamer.no/hw.no (les: jeg er ikke heaton...) :D

Hvis dere vil ha tak i meg så er jeg på #fearlight på Qnet med nicket Ho-Man (forumet har ingen skifte-nick-funksjon :hrm: )

sååååååå da veit dere det (godt å få det ut) :tease:

Lenke til kommentar
Mindre announcement

Har fulgt med på denna threaden som en gal egentlig, bare fulgt med litt mer i det stille ^^ Jeg har lagt merke til at en del av dere spør om utvidelse av diverse andre spill som f eks cs 1.6, css, wow osv... Jeg kan ihvertfall si at jeg jobber med å sette sammen et cs 1.6 team på egenhånd nå, som antakeligvis vil spille for detta "communiti'et". Så ting er i emning, bare ikke helt klargjort enda...

Som fetter av SkyMarshall så vet han hvor jeg ligger sånn ca cs-messig og jeg skal prøve å få i stand et lag som tilfredstiller kvaliteten til gamer.no/hw.no (les: jeg er ikke heaton...)  :D

Hvis dere vil ha tak i meg så er jeg på #fearlight på Qnet med nicket Ho-Man (forumet har ingen skifte-nick-funksjon  :hrm:  )

sååååååå da veit dere det (godt å få det ut)  :tease:

Jada, det der blir bra. Og du er første klanen for CS-delen jeg har listet opp. Ikke er det fler som har meldt seg heller, men så har jeg ikke informert noen om det enda heller. Fint med litt mindre pågang før alt er done. Men må det beste laget vinne, i CS kan det bare være ett topplag - noe som vil si at det må holdes internt tournament for å avklare hvem det er! Det gjelder både CS 1.6 og CS:S siden det allerede er rimelig klart at dette er to HELT forskjellige spill for enkelte gamere der ute. Ganske mange egentlig. Dette tar vi med i betraktning, så vi skal ha ETT lag av vær som skal representere oss! Spennende blir det!

Men som mange av dere klaget over på denne matchen (hvilket nå er oppdatert i førstepost) ... det var ca.25 som ville være med, og da holder det lite med 14 plasser på server. Dessuten lagget det veldig. Nettet mitt datt ut på 102 kills, 2 kills bak Pain etter ca. 35min (DØØØØD), så jeg oppdaterte etter screenshottet til Pain. Regner med det går greit.

Noen som har mekket noen fler bannere btw?

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Om det er behov for side så kan jeg alltid ofre denne. Har ligget på hardisken i rundt ett år nå :p

Bytter selvsagt ut headeren hvis det er interesse for å bruke det ;)

Takk for det, men jeg holder allerede på med en. Må ta det fra scratch grunnet at det må passe inn med eksisterende design hos host. Men du burde egentlig selge eksisterende design - mange som betaler - en kompis tjener fett på det. Og ja, det er klaner som betaler.

Men ellers mange takk ...

Lenke til kommentar

ææah folkens!!! Hadde nettopp en/mange i dunno really, vel isåfall drøm/mareritt angående gårsdagens HL2 DM spilling :ermm: Eg tror den har pågått siden eg sovnet i natt :cry: Så ble det heilt sjukt nå og eg våknet i panikk tilstander meir eller mindre ute på golvet.Godtfolk ikkje spør meg ka som skjedde i den, var bare heilt sjukt azzå :w00t:

vel..får vel bare prøve å legge meg til å sove igjen..go natt da.

EDIT: har komt frem til ka som var probemet mitt i drømmen. Ettresom navnet mitt var feil i går da eg spilte, hadde det satt sitt preg på det som skjedde.Hovedproblemet var altså at det ikkje gjikk an å skifte navnet. Da eg skulle skifte navnt til HW.no, så ble det bare HN/nH/ etc!! så lite kan altså ødelegge en nattesøvn :no:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
ææah folkens!!! Hadde nettopp en/mange i dunno really, vel isåfall drøm/mareritt angående gårsdagens HL2 DM spilling :ermm: Eg tror den har pågått siden eg sovnet i natt :cry: Så ble det heilt sjukt nå og eg våknet i panikk tilstander meir eller mindre ute på golvet.Godtfolk ikkje spør meg ka som skjedde i den, var bare heilt sjukt azzå :w00t:

vel..får vel bare prøve å legge meg til å sove igjen..go natt da.

haha! Vi ødelegger deg! :thumbup:

Lenke til kommentar

1. Kommer det snart noen opplysninger om neste match? Dag og tidspunkt

2. Når omtrent får dere websder opp?

3. Er dette bare en stor gruppe eller vil det bli klaner etterhvert?

4. Når/Hvis websidene kommer opp, vil det komme et ranksystem hvor man kan se hvor mange frags man har sammenlagt?

5. Vil det etterhvert være 24/7 servere, eller vil det være sånn som det er nå at man planlegger kamper i forveien?

Endret av the_zombie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...