B4stian Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Meg og datating. Jeg fikk deg ikke! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Her en av to ganger vultur fikk nakkeskudd ja, Digg å være ansvarlig av en mesters DØD:) :!: Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Nord var en sliten en. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 kom på 4. plass, så eg kan ikkje klage, spesielt sidan dette var første gong eg prøvde hldm. men håper at det vert gjort noko med laggen. gravity gunen var utroleg irriterande, altfor kraftig. Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Nord var en sliten en. sprintet litt for mye. noen som blir med på css? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Nord var en sliten en. Likte bildet ditt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 kom på 4. plass, så eg kan ikkje klage, spesielt sidan dette var første gong eg prøvde hldm. men håper at det vert gjort noko med laggen. gravity gunen var utroleg irriterande, altfor kraftig. Gravity gun er moro, men ikkje på dette map, altfor trange å sånn Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 kom på 4. plass, så eg kan ikkje klage, spesielt sidan dette var første gong eg prøvde hldm. men håper at det vert gjort noko med laggen. gravity gunen var utroleg irriterande, altfor kraftig. Gravity gun er moro, men ikkje på dette map, altfor trange å sånn Veit, gravitygun passer bedre i den garasjen! Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Nord var en sliten en. Likte bildet ditt! Haha! Ja det gjorde du nok :!: edit: Post nr. 400 *Nå blir det party* Neida. Endret 2. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Nord var en sliten en. Likte bildet ditt! Hehe, ja det gjorde du nok :!: Har du noen flere sånne?? Men skaff et bilde der jeg får multikill da, eller "on killing spree" Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Nord var en sliten en. Likte bildet ditt! Hehe, ja det gjorde du nok :!: søt redigering. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 se hvor han blør kult og få rompa bolta fast i veggen Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Ikke alle fikk plass på servern så vi andre spilte på en annen:D Sinnsykt morro! Spilte faktisk hl2dm for andre gang Her "gullet" jeg kanskje litt... Endret 2. januar 2005 av Ducky Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 noen som blir med på css? Klabbers Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Nord var en sliten en. Likte bildet ditt! Hehe, ja det gjorde du nok :!: Har du noen flere sånne?? Men skaff et bilde der jeg får multikill da, eller "on killing spree" Dessverre! Men, Nd4SpD hadde multikill edit: Bilde: Endret 2. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 kom på 4. plass, så eg kan ikkje klage, spesielt sidan dette var første gong eg prøvde hldm. men håper at det vert gjort noko med laggen. gravity gunen var utroleg irriterande, altfor kraftig. Gravity gun er moro, men ikkje på dette map, altfor trange å sånn Veit, gravitygun passer bedre i den garasjen! Man trenger ikke plukke opp de største objektene, en radiator eller et pissoir er helt utmerkede objekter å gå gjennom trange ganger/døråpninger med. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Nord var en sliten en. Likte bildet ditt! Hehe, ja det gjorde du nok :!: Har du noen flere sånne?? Men skaff et bilde der jeg får multikill da, eller "on killing spree" Dessverre! Men, Nd4SpD hadde multikill edit: Bilde: OMG! Når da? har noen bilde? Edit: litt sen... Endret 2. januar 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Det hadde jsol også! Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 The bigger the better. De store bordene er helt geniale, dreper alt på sin vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå