jsol Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 LOL! server med 14 som max? Blir litt dumt når vi er minst 25 som har lyst å spille... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 maskinen slo seg av. litt vel overklokket. og nå var det fullt når jeg skulle inn igjen:( Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er det match nå? Jeg vil være med Sign me up Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 DET var spennende! var bra jevnt der på slutten. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Match FERDIG. Jeg legger kun ut end screen, så får Sky fikse resten i førsteposten GG folkens! Beklager serverlagg, tror det var enkelte som dro med seg litt ulykke inn, + at servern neppe liker 14 stykker som den har plass til... RESULTS: #1: Nord #2: Vultur Grypus #3: pain Endret 2. januar 2005 av pain Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fy faen det må gjøres oftere, det var dritrått Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fy faen det må gjøres oftere, det var dritrått Snart blir det heaven, egen server og side og greier og greier Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja, ekstremt morsomt å komme sist Hehe, kanskje fordi jeg bare spilte i 15 min eller no da, og at jeg spiller kun når de offisielle kampene er Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dritt at servern ble full på 2 sekunder, så ut som en morro match Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 døde unødvendig mye, men det forbinder jeg med DM, mye moro. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det mappet der passer overhodet ikkje for mer enn 14, ekke no godt map å bruke grav. gun på haller, skap å kasser henger bare opp å bug å faen! Men pokker for en Runde det der var azzå!! er heilt klam her eg sitte!! BTW har gjort en liten mix up, navnet mitt der var HW.no<>VIcIous0, skulle jo ha vert HW.no><Mala... jaja : BTW hadde Uber lag til tider! Kan også ta med at eg var den første som ble drept se på bildet så er navnet mitt heil fucka også Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det gikk jo ganske bra! Var forbi Nord et par ganger, men han tok siste stikk! Gratulerer Nord! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Mens den "ekte" matchen spilltes spillet resten på uderzo sin server. Pingen var helt grei, så jeg stemmer for at vi bruker den fremover hvis det er mulig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Eg hadde en knall kill: En fyr kastet granaten sin mot meg, eg tok den i mot med Grav gun å kaste den tilbake Boom! Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det gikk jo ganske bra! Var forbi Nord et par ganger, men han tok siste stikk!Gratulerer Nord! hehe, var utrolig spennende! har ikke spilt siden release, så det var litt prestisje i å vinne. men som pain sa, er man god i spill generellt så kommer det fort(?). Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvorfor er det bare lockdown vi spiller på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå