SkyMarshall Arts Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 &¤#% dette ser bra ut folkens, ska prøve å få meg trening i DM azzå, men et spørsmaål!! er det ingen mulighet for at vi kan spill CSS også da Har ikkje lest alle sidene i dette topic, så eg kan ha gått glipp av viktige punkter. Men har fått intrykk av dette vil dreie seg mest om DM. Og det retter eg meg etter sef. Ja som du ser under her så: Når webside og server/e er oppe, vil også disse spillene dekkes: - Counterstrike 1.6 - Counterstrike Source - Call of Duty: United Offensive - World of Warcraft - HalfLife 2 Modifikasjoner! Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 et must på siden er ukens taper der er nicket til den personen som har hatt dårligst kill/death ratio Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 &¤#% dette ser bra ut folkens, ska prøve å få meg trening i DM azzå, men et spørsmaål!! er det ingen mulighet for at vi kan spill CSS også da Har ikkje lest alle sidene i dette topic, så eg kan ha gått glipp av viktige punkter. Men har fått intrykk av dette vil dreie seg mest om DM. Og det retter eg meg etter sef. Ja som du ser under her så: Når webside og server/e er oppe, vil også disse spillene dekkes: - Counterstrike 1.6 - Counterstrike Source - Call of Duty: United Offensive - World of Warcraft - HalfLife 2 Modifikasjoner! Okei takker, that covered it all Lenke til kommentar
nord Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 synes dette er et fint arrangement for å samle norske spill entusiatister. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Til alles opplysning er det Pain som styrer dagens match, så det er han dere skal høre på i dag holdt jeg på og si. Jeg har andre ting på dagsorden idag, som f.eks komme seg på bensinstasjon og få mat til dama før hu dør. URL blir postet her klokken 20:59. Alt annet er opp til Pain idag. Etter matchen blir VINNERE fra 1ste til 3dde plass kunngjort - samt stats! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Nettop kommet tilbake på hybelen å rigga opp pc'n å spille HL2DM med en gang Gleder seg til matchen i kveld Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) IKKE stikk fra serveren før jeg har erklært spillet ferdig (presis 22:00, klokke som går 100% rett ) Håper det blir et vellykket game, jeg skal i hvert fall gjøre mitt beste Som nevnt tidligere vil spillet startes 21:00 presis, IP osv. blir lagt ut 20:59 ca. Så.. Følg med! EDIT: @ Saddle: Nice Endret 2. januar 2005 av pain Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Til alles opplysning er det Pain som styrer dagens match, så det er han dere skal høre på i dag holdt jeg på og si. Ja mamma Klar som et egg til kl ni Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Adrenalinet strømmer, fy flate! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Adrenalinet strømmer, fy flate! jeje... var litt artig det rommet da.... :!: Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 *knekke i henda* Får håpe at laggeproblemene i hl2dm er fikset. Spillte det bare en time rett etter at det kom ut, men måtte slutte fordi det lagget noe helt *** Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Det var en del lagg på den serveren og vi var bare 5-6 stk. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Er helt ute av trening nå, så dette blir spennende... 2 min. to go! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Det var en del lagg på den serveren og vi var bare 5-6 stk. hmm. tror du liker sånn massemording:p Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Da er det klart for nok et HL2DM-game her! IP: 213.184.200.37:27017 JOIN NÅ! Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Nå har jeg tilogmed vært på dass for å slippe det midt i kampen Får håpe vi får ip snart Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Hvor er ip en? på overtid nå.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg joiner nå! edit: Nei Serveren er full! Endret 2. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Litt lite med 14/14 når vi har så mange som vil spille? Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Litt lite med 14/14 når vi har så mange som vil spille? Ja, det er alt for lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå