Gå til innhold

[PC] Half-Life: NorthClan.com - Siden er oppe!

Anbefalte innlegg

&¤#% dette ser bra ut folkens, ska prøve å få meg trening i DM azzå, men et spørsmaål!! er det ingen mulighet for at vi kan spill CSS også da :p Har ikkje lest alle sidene i dette topic, så eg kan ha gått glipp av viktige punkter. Men har fått intrykk av dette vil dreie seg mest om DM. Og det retter eg meg etter sef. :thumbup:

Ja som du ser under her så:

Når webside og server/e er oppe, vil også disse spillene dekkes:

- Counterstrike 1.6

- Counterstrike Source

- Call of Duty: United Offensive

- World of Warcraft

- HalfLife 2 Modifikasjoner!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
&¤#% dette ser bra ut folkens, ska prøve å få meg trening i DM azzå, men et spørsmaål!! er det ingen mulighet for at vi kan spill CSS også da :p  Har ikkje lest alle sidene i dette topic, så eg kan ha gått glipp av viktige punkter. Men har fått intrykk av dette vil dreie seg mest om DM. Og det retter eg meg etter sef. :thumbup:

Ja som du ser under her så:

Når webside og server/e er oppe, vil også disse spillene dekkes:

- Counterstrike 1.6

- Counterstrike Source

- Call of Duty: United Offensive

- World of Warcraft

- HalfLife 2 Modifikasjoner!

Okei takker, that covered it all :thumbup:

Lenke til kommentar

Til alles opplysning er det Pain som styrer dagens match, så det er han dere skal høre på i dag holdt jeg på og si. Jeg har andre ting på dagsorden idag, som f.eks komme seg på bensinstasjon og få mat til dama før hu dør. URL blir postet her klokken 20:59.

Alt annet er opp til Pain idag. Etter matchen blir VINNERE fra 1ste til 3dde plass kunngjort - samt stats!

Lenke til kommentar

IKKE stikk fra serveren før jeg har erklært spillet ferdig (presis 22:00, klokke som går 100% rett ;))

Håper det blir et vellykket game, jeg skal i hvert fall gjøre mitt beste :)

Som nevnt tidligere vil spillet startes 21:00 presis, IP osv. blir lagt ut 20:59 ca.

Så.. Følg med! :)

EDIT: @ Saddle: Nice ;)

Endret av pain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...