Gå til innhold

[PC] Half-Life: NorthClan.com - Siden er oppe!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det ser veldig bra ut :thumbup: . Men skulle det være noe jeg ville satt fingeren på så må det være noe med den >Index< linjen... det kan nesten se ut som det mangler noe på bokstavene, vet ikke helt.... Men likevel, et stk bra arbeid.

Edit: den grå linjen.. fått den i metalaktig e.lign. overflate, hadde det vært noe??

Isåfall, det var den og kanskje bokstavene som manglet noe :)

Endret av regga
Lenke til kommentar
Synes det ser veldig bra ut :thumbup: . Men skulle det være noe jeg ville satt fingeren på så må det være noe med den >Index< linjen... det kan nesten se ut som det mangler noe på bokstavene, vet ikke helt.... Men likevel, et stk bra arbeid.

Edit: den grå linjen.. fått den i metalaktig e.lign. overflate, hadde det vært noe??

Isåfall, det var den og kanskje bokstavene som manglet noe :)

Okey :) Skal prøve..

Lenke til kommentar
Er det noe som vet om vi i det hele tatt får lov til å bruke HW.no navnet?

Mener å huske at det var en CS klan på gang for en tid tilbake som ble bedt om å bytte navn.

Håper ikke dette blir noe problem!?!

Skymarshall har vel hørt med hw.no ??

Lenke til kommentar

ATTENTIONE:

Ja da er det snart offisiell kamp igjen da. Klokkeslett som går igjen er 21.00. Og det er greit. Vi kan prøve og fastsette kampen til klokka ni. Om det er bred enighet om det.

Når det gjelder navnet vårt "hw.no < > nick" så ser jeg dere lurer på om jeg har fått lov til å bruke navnet. Både ja og nei. Det har ikke vært noen negative responser fra lederne her, men mer respons på at jeg må avvente svar. Jeg har ikke vært i kontakt med hardware.no - det er heller Gamer.no jeg har snakket med! Har snakket med flere, men det er en av dem jeg forholder meg til og venter på svar fra. Hvis det i det hele tatt skal hjelpes noe fra noen i dette nettverket, så blir det gamer.no, som har mest med hva vi driver med og gjøre

Hei,

ville bare si at vi har mottatt søknaden din. Dette må diskuteres innad

etter at vesentlige deler av redaksjonen vender tilbake fra ferie, så dere

må belage dere på noen dagers venting. Håper dette går greit.

Kind regards,

Kent William Innholt

Gamer.no

Videre svar herfra vil komme i løpet av noen dager. Vi har dessuten økt til 70medlemmer i helgen, neon har begynt på PhotoShop bannere, og jeg er godt på vei med scripting av ny side. Men hvordan designet blir, blir som sagt opp til eventuell sponsor. Man håper da gjerne på at vi kan kjøre under fanen til Gamer.no. Det hadde vært utrolig moro.

Uansett hvordan det går, så er vi en GOD GJENG her nå, så vi har uansett noe bra på gang. Og server og websie kommer uansett hva svaret fra Gamer.no blir. Men det hadde uansett vært og fåretrekke om de var positive. Noe det egentlig kan virke som hittil. Men vi må bare vente noen dager. Men mens vi venter er eneste løsningen og hijacke servere og spille våre offisielle kamper litt annerledes enn hva jeg egentlig skulle ønske. Men dette blir bra....

KL.21.00 er det iallefall offisiell kamp!

- SkyMarshall

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

&¤#% dette ser bra ut folkens, ska prøve å få meg trening i DM azzå, men et spørsmaål!! er det ingen mulighet for at vi kan spill CSS også da :p Har ikkje lest alle sidene i dette topic, så eg kan ha gått glipp av viktige punkter. Men har fått intrykk av dette vil dreie seg mest om DM. Og det retter eg meg etter sef. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...