asb Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Skal lage noen forslag til deg, men får ikke startet på det før mandag kveld. Håper det går. Trenger du både logo og design til websidene? Er Adobe Sertifisert Ekspert "ADOBE ACE" Hjelper gjerne til. PS. Ønsker dere alle et godt nytt år. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Godt nyttår til deg også asb ... og alle sammen btw. Ja nei jo ... altså jeg trenger gode forslag til: - banner (stor liten) - logo - "link til oss" buttons - kanskje andre finurlige ting på siden Ellers så er det fritt frem. Men som sagt, sleng ut noen ideèr så blir jeg mer sikker på hva jeg egentlig vil ha her. Greit dette er min greie - men det er likesåmye ders - så vær så mye med på det som mulig. Bare artig. Dessuten vil dette da omsider bli litt større enn HL2Dm ettervært, har allerede pratet med flere som vil delta som CS-lag, World of Warcraft vil dekkes - og det vil sannsyneligvis også Call of Duty: United Offensive. Poenget er kanskje og reise noe litt større enn "lol2k5 CS-shit clan we fragz0rz111!!11lolz" da kanskje. Og det har jeg tenkt til å gjennomføre, men da trenger jeg hjelp fra dere som er interesserte - og da en ikke navngitt sponsor. Endret 1. januar 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Hadde vært utrolig kult å ekspandere oss videre inni WoW og CS. Har du bestemt hva siden skal inneholde? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Var jeg flinkere i PS skulle jeg hjulpet til, men regner med at asb ikke vil gjøre en dårlig jobb akkurat. Jeg kan forøvrig ikke spille heller, siden skjermen min er ødelagt. Får muligens tak i en 15" CRT i morgen, så det løser seg nok. Ikke spill før litt senere på kvelden da... For min skyld? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg skal prøve å mekke sammen noe i Maya og Photoshop Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Tja... satt og lekte meg litt i PS, hva syns dere?? Lenke til kommentar
RoW Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Var jeg flinkere i PS skulle jeg hjulpet til, men regner med at asb ikke vil gjøre en dårlig jobb akkurat. Jeg kan forøvrig ikke spille heller, siden skjermen min er ødelagt. Får muligens tak i en 15" CRT i morgen, så det løser seg nok. Ikke spill før litt senere på kvelden da... For min skyld? Vell du kan ikke hente den imorgen.. Skal på jobb da. Muligens til sent på kveld. Du kan jo seff hente den senere da(på dagen altså) Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Noe sånnt dere vil ha? (dette er bare skisse) Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg synes det ikke skal være bilde av hverken gordon eller gman. Og fonten var ikke noe å hoppe i taket over =) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 ouyh! er med jeg, skal prøve å huske i allefall Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2005 @Datating: Den banneren var veldig grei faktisk. Noe i den duren er definitvt the way to go. Men å lage et logo i hjørnet f.eks, aka hw.no eller gamer.no (kanskje begge) og mer fancy text-effects hadde gjort seg. Men det der begynner og ligne noe. @Xantir`: Som du sikkert skjønner traff datating rett på holdt jeg på å si. Men prøv og hold farger og temaer innenfor enten gamer.no eller hardware.no sitt design. @Carl M: Du er lista @Alle: Sia er godt på vei ... selve side er snart scripta. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Lagde denne i full fart, vet ikke om den ble så bra da... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 @Datating: Dette kan du Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Hvorfor er klanens navn hw.no/hardware.no istedenfor gamer.no? HL2DM er tross alt mer realtert til gamer.no, og vi bruker jo også deres forum! Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 tror det er ett flertall som ser på postene gjennom HW.no sitt forum.. de ligger veldig nerme hverandre begge sidene... dessuten er gamer for langt Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg kan også være med Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Er det noe som vet om vi i det hele tatt får lov til å bruke HW.no navnet? Mener å huske at det var en CS klan på gang for en tid tilbake som ble bedt om å bytte navn. Endret 2. januar 2005 av Aeternus Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg er med! =) Lenke til kommentar
Deathstalker Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Kan godt vere med jeg også Viss det er plass Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) @pain: takk @Deathstalker: det er plass til alle som vil... Også prøvde jeg meg igjen da... ble dette bedre? EDIT: Lasta opp en klarere versjon av bildet... Endret 2. januar 2005 av datating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå