Gå til innhold

[PC] Half-Life: NorthClan.com - Siden er oppe!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillte nettop på en norsk server. Hadde score på 28-3 og likedan på neste map, men fy **** for mas.. Maste om cheat osv. :wallbash:

Blir så forbanna på de ynkelige noobsa som tror at alle som er bedre enn demselv cheater :(

 

Edit: Public i norge er ikke som det engang var :no: Fikk meg en liten latter da :!: Han recordet visst og skulle få meg bannet :!: Klassiker

Det skjer med meg ganske ofte, spesielt hvis jeg er totalt overlegen og vinner med stor margin, da kommer ofte ukvemsordene flagrende..

Lenke til kommentar
Våkna nettop etter 22 timer søvn etter LAN... og som jeg savner HL2DM :ohmy:

 

Kan ikke spille på et par dager heller siden jeg er hjemme og ikke har annet en ISDN på fatterns "all-spilling-forbudt-pc" :thumbdown: :!:

 

Er tilbake på søndag skulle jeg tro, godt nyttår alle sammen :w00t:

:( Miss u Saddle. Uten deg blir ikke LAN-room det samme, hehe ;)

Spille på søndag? :)

Lenke til kommentar

Hei igjen og godt nyttår folkens.

Fungames idag kan sikkert hende, men den offisielle matchen er i morgen. Det generelle inntrykket på IRC er at folk lider etter gårsdagens fyllekule og sikkert ikke orker tanken på og stresse livet av seg i HL2DM idag. Men for de som gjør det og ikke lider av Fhyllechukia idag, så er det beste stedet og karre til seg sånn informasjon i #hl2dm-hw.no @ irc.quakenet.org...

 

*men nå får dere unnskylde meg ... dassen kaller ... :sick: *

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på, er det ingen som opplever at man stopper opp flere ganger uten sjans til å bevege seg? Merker det ofte, ødelegger hele spillopplevelsen. Det er ofte gjerne da jeg blir fragget av noen andre.  :thumbdown:

Høres ut som Lag, sitter du på 56k? ;)

samme problemet her; 2048/256

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på, er det ingen som opplever at man stopper opp flere ganger uten sjans til å bevege seg? Merker det ofte, ødelegger hele spillopplevelsen. Det er ofte gjerne da jeg blir fragget av noen andre.  :thumbdown:

Høres ut som Lag, sitter du på 56k? ;)

samme problemet her; 2048/256

Lik linje som Nord og samme problem :(

Lenke til kommentar

OPPLYSNING TIL VÅRE KJÆRE MEDLEMMER

 

Vi er nå oppe i 63 medlemmer. Noe som er ganske greit ville jeg tro.

 

Jeg har begynt på webdesignet til klan-siden, og er i prat med diverse sponsorer for webplass og server for øyeblikket. Når jeg får svar - får dere svar.

 

Men det som hadde vært fint nå, er om de her inne som er stive i PhotoShop eller lignende kunne kommet opp med noen konsepter til banner/logo - så hadde det vært kjempefint. Det er grenser for hva jeg får tid til og klarer. Hehe. Så om noen hadde giddi og hoppet på den oppgaven, så hadde det vært kjempefint. Jeg har ikke helt tenkt ut designet enda, varierer litt på hvem som sponser - men sånn foreløpig hadde det vært kjekt om vi holdt oss noe innenfor hva hardware.no/gamer.no allerede har som look, slik at overgangen til siden vår ikke blir så stor.

 

Prøv dere frem - PM meg med resulater!

 

Mvh. SkyMarshall

 

Edit: SPAR PÅ *.psd-fila. Så dere har mulighet til å gjøre forandringer om noe er verdig til å bli brukt. Det er RIMELIG kjipt og ikke ha muligheten til det - av erfaring. Hehe!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...