Gå til innhold

[PC] Half-Life: NorthClan.com - Siden er oppe!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, da våknet jeg etter X-antall timer søvn selv. 31.desember og jeg er frisk, ja, men jeg er ikke i noen fest humør i det hele tatt. Hmm! Men det orner seg sikkert utover kvæl'n! Ja, det blir ikke så mye HL2DM på meg idag heller da. Begynner å bli rastløs nå. Men det funker nok dårlig å være online drita som jeg er idag. Hehe!

Uansett, når det gjelder server og side er ting egentlig i boks når det gjelder side, men server gjenstår på gameserver. Jeg venter egentlig bare på svar. Kan ikke oppgi hvem/hva jeg venter på svar fra før jeg får enten et ja eller et nei - men da skal dere få seg alle mailer og alt mulig. Side blir satt opp uansett etter nyttår, men jeg vil helst se at vi får adresse der jeg holder på og styrer nå. Skal fortelle alt til søndag eller mandag. Rett over nyttår iallefall.

Planen er stor for oss her nå skjønner dere.

Hehe, hvorfor skal vi bare begrense oss til HL2DM? Ingen grunn til det. Akkurat nå er det det ja, men om en uke eller to så er det andre boller. Bare vent og se. Dette skal blir skikkelig bra faktisk. Hadde det samme gående for lenge siden når det gjaldt HalfLife, og det var suksess det for å si det sånn.

Hei,

ville bare si at vi har mottatt mailen din. Dette må diskuteres innad

etter at vesentlige deler av redaksjonen vender tilbake fra ferie, så dere

må belage dere på noen dagers venting. Håper dette går greit.

Så vi får vente og se nå da.... :thumbup:

Lenke til kommentar
Gulvet der er ikke lilla hos meg!? Hva skjer??

Nei si det, dagen før så var hele brettet opplyst. Skal bli moro å se hva som skjer neste gang.

Skjedd mye rart de siste dagene, et helt opplyst brett et med lilla gulv og jeg datt ut av brettet og så det fra undersiden mens jeg falt. Moro :p

Lenke til kommentar

Spillte nettop på en norsk server. Hadde score på 28-3 og likedan på neste map, men fy **** for mas.. Maste om cheat osv. :wallbash:

Blir så forbanna på de ynkelige noobsa som tror at alle som er bedre enn demselv cheater :(

Edit: Public i norge er ikke som det engang var :no: Fikk meg en liten latter da :!: Han recordet visst og skulle få meg bannet :!: Klassiker

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Er det flere her som er like heldig som meg å har kroppen full av bakterier og drit på selveste nyttårsaften :hrm:

Hvis du skulle være det, eller en eller annen grunn til at du ikke feirer ikveld,så bli med på match ikveld a.

Har fått influensa, teller det? :(

Vil forresten være med i klanen!

Non som vil ha en match på nyttårsaften-natta så er jeg på [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...