neb Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 se hw.no regjerer i dm :!: Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Jeg har en mistanke om at det er shift knappen, må også reboote for å bli kvitt det.. Får du opp en meny om du holder shift knappen inne i mer en 5 sekunder i windows? Det gjør jeg. Og da kommer problemene Endret 30. desember 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Går vel an og slå det av? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Får ikke noe melding i Windows, men det blir krøll læll! tror jeg må kutte ut å bruke shift knappen.. Endret 30. desember 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) ja, hvis du trykker mange ganger på shift så dukker det opp et vindu, der kan du gå inn på settings å slå den av... funker fjell hos meg Edit: vel ikke akkurat slå den av, men stille den riktig inn Endret 30. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Får opp en boks med forskjellige instillinger, jeg har en mistanke om at jeg skal krysse av på "Bruk Filtertaster" eller? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Får opp en boks med forskjellige instillinger, jeg har en mistanke om at jeg skal krysse av på "Bruk Filtertaster" eller? jeg har ikke krysset av for noen, men så har jeg ikke det "shift" problemet, bruker den bare til å løpe fort med:) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Samme her, men det blir dass etter en stund.. Nå har jeg krysset av for filtertaster, så får det bære eller briste! Lenke til kommentar
....... Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 skriv meg opp til match! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Og her ser vi oppbyggningen av brettet fra undersiden :!: Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 skriv meg opp til match! Join #HL2DM-hw.no @ quakenet, vi spiller fun-games rett som det er! --- Her er fra forrige, omsider fikk jeg has på Flashcrw; Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 dette var det beste jeg tok. det er Vultur Gryphus vs en annen som jeg ikke vet hvem er, riktignok en HW.no dude jeg er da død her Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Lilla er en fin farge... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Gulvet der er ikke lilla hos meg!? Hva skjer?? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Har fått samme feilen mange ganger i custom-mods. I Crossfire_b2 fikk jeg til og med en omgang uten textures. Det var koselig. Aner ikke hva dette kommer av. Sikkert nabb tendenser fra map-makeren sin side. Lenke til kommentar
robB Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Grr, dere spiller så mange kamper utenom at jeg vet det Er det fordi jeg ikke er på IRC? Jaja, godnatt! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Skal prøve og holde deg mer informert siden du er så aktiv. Men bortsett fra de offisielle matchene, så er fungames spontant dratt igang på IRC ja. Men jeg skal poste IRC hver gang jeg ser noen launcher et game eller jeg er med selv. Sov godt pews ... *legge seg selv* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 Grr, dere spiller så mange kamper utenom at jeg vet det Er det fordi jeg ikke er på IRC? Jaja, godnatt! Er ikke verre enn at du installerer en IRC-klient, er det? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Jo, kanskje han har samme problem som meg og blir g-lined hver eneste gang han connecter Edit: Jaja, kan jo prøve å innstallere det igjen Har faktisk fått det til å funken en gang.. Endret 31. desember 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 31. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2004 skriv meg opp til match! Join #HL2DM-hw.no @ quakenet, vi spiller fun-games rett som det er! --- Her er fra forrige, omsider fikk jeg has på Flashcrw; Hadde et jævlig bra pil-raid på gang der, men så kom du å ødela alt med den fordømte lyskula di Ser nesten ut som jeg er en slags gud på det bildet der :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå