Kenneth Solfjeld Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Et ganske kult map er dm-substorage spilte det nettopp nå, faktisk et av de kulere mapsene jeg har spilt i det siste.. Dette bildet viser kun en liten del av dette mappet..mapset..mapsen..mappen, hvordan i h..... skriver man det på norsk? kart? ! NOT! Endret 29. desember 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Bygge LAN rom eller? Lenke til kommentar
....... Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Det kuleste mappet er "dm_killbox_final" Det kan annbefales Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Bygge LAN rom eller? Ja! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Noen som spiller? ip? var helt dødt på irc:| Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 213.184.200.37:27017 Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 dokker svara på irc idet æ skreiv posten:D Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Fun-game @ 2min siden. RoW is one skilled piece of shit Endret 30. desember 2004 av suzze Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 neifan.. se nu på statsa mine.. skjønner ikke koffer æ spælla så dårlig *mental ubalanse*. ska på lan i morra:D Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Ka1ser, du er god ass... Ligget i hardtrening lenge du, tipper jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Noen som spiller nå? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 ATTENTION WHORES! Jeg driver as we speak og snakker med diverse aktører om det hadde vært mulig med sponsing av eventuell webside og/eller gameserver for oss som er aktive med denne klanen. Mer informasjon kommer om den saken så fort jeg vet noe mer! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 ATTENTION WHORES! Jeg driver as we speak og snakker med diverse aktører om det hadde vært mulig med sponsing av eventuell webside og/eller gameserver for oss som er aktive med denne klanen. Mer informasjon kommer om den saken så fort jeg vet noe mer! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Dritbra! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 ATTENTION WHORES! Jeg driver as we speak og snakker med diverse aktører om det hadde vært mulig med sponsing av eventuell webside og/eller gameserver for oss som er aktive med denne klanen. Mer informasjon kommer om den saken så fort jeg vet noe mer! Blir konge fett å få igang noen skikkelige greier Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Ja det er det ingen tvil om. Vi får håpe på et positivt svar. Noe jeg sikkert får! *god natt* Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 Tøft! Det blir bra Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 ATTENTION WHORES! Jeg driver as we speak og snakker med diverse aktører om det hadde vært mulig med sponsing av eventuell webside og/eller gameserver for oss som er aktive med denne klanen. Mer informasjon kommer om den saken så fort jeg vet noe mer! Nice! Får håpe du får noe i boks. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 mesa go pr0 ! Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 30. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2004 ATTENTION WHORES! Jeg driver as we speak og snakker med diverse aktører om det hadde vært mulig med sponsing av eventuell webside og/eller gameserver for oss som er aktive med denne klanen. Mer informasjon kommer om den saken så fort jeg vet noe mer! Hvis du ikke får positivt svar, så har jeg umiddelbar tilgang til webserver, forum programvare, you name it... Har drevet med webdesign, server etc. i snart 15 år, så det er ikke noe problem. Gi meg beskjed da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå