Kenneth Solfjeld Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 213.161.237.90 Her da i så fall. Det skjer ingenting med den ip adressa.. Lenke til kommentar
asb Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 finst det ikke noe slik som noip.xxx eller myip.xxx eller noe slik? vet en bekjent av meg som hadde en ftp server hos seg, uten fast ip på den måten. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Oje, ferdig med en times fungame eller to Bilde av meg, last man standing (seff måtte en "ikke hw-kar" komme å ødelegge screenshot'et men...) EDIT: Ser ut som jeg spiller med dritmørk skjerm, men jeg bruker PowerStrip til å få litt lysere bilde, og det vises ikke på screenshot's Endret 29. desember 2004 av pain Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Prøv igjen nå. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Noen andre som har vært borti at det er så lyst sånn som dette. Ikke lett å gjemme seg for meg Blei sånn etter den første servern vi kobblet oss opp mot, hjelper helt sikkert med en restart men det gidder jeg ikke nå. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hehe, lyst og fint der Ble mange av disse intense pistol fightsene på garage mappet, veldig morro Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Noen andre som har vært borti at det er så lyst sånn som dette. Ikke lett å gjemme seg for meg Blei sånn etter den første servern vi kobblet oss opp mot, hjelper helt sikkert med en restart men det gidder jeg ikke nå. Har opplevd det samme, vet ikke hva det kommer av, men hos meg gav det seg etterhvert og alt ble normalt.. Sikkert ikkenoe farlig! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Her leker jeg struts, tok i litt når jeg stakk hode i bakken :!: Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Prøv igjen nå. Funker ikke.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hehe, lyst og fint der Ble mange av disse intense pistol fightsene på garage mappet, veldig morro Don't point the gun on me... Hehe, ble intens "slåing" på musetasten ja... ganske morro også, og første gang jeg spiller HL2DM... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Står fortsatt for det jeg sa der Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Prøv igjen nå. Funker ikke.. Da vet jeg sannelig ikke. Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Som nevnt tidligere så skal jeg sette opp en dedicated for oss om noen dager. I følge eksperter skal det ikke være noe problem med 2.5/2.5 mbit. Hver spiller krever rundt 36.6 kbps, og det betyr nesten 70 spillere på en 2.5 mbit linje. Har selvølgelig ikke tenkt å tillate så mange, men rundt 20 hadde vært passe. Har server, fast ip og full pakke, så dette skal bli gøy (håper jeg) Hvis jeg får dette til å funke tilfredstillende, tar jeg sikte på å legge inn et stort kvanta med maps som byttes hver dag, og f.eks rotere 4-5 stk i slengen. Hvis dere ellers har noen tips om dette så kom med det snarest. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Som nevnt tidligere så skal jeg sette opp en dedicated for oss om noen dager. I følge eksperter skal det ikke være noe problem med 2.5/2.5 mbit. Hver spiller krever rundt 36.6 kbps, og det betyr nesten 70 spillere på en 2.5 mbit linje.Har selvølgelig ikke tenkt å tillate så mange, men rundt 20 hadde vært passe. Har server, fast ip og full pakke, så dette skal bli gøy (håper jeg) Hvis jeg får dette til å funke tilfredstillende, tar jeg sikte på å legge inn et stort kvanta med maps som byttes hver dag, og f.eks rotere 4-5 stk i slengen. Hvis dere ellers har noen tips om dette så kom med det snarest. Jeg har et tips: Legg ut ip fortest mulig... Det skal nok gå greit på den linja ja.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg er også med! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Noen som spiller nå?? Edit: jeg er også med!! må prøve meg litt Endret 29. desember 2004 av regga Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Inatt skal det gaaaaames! (...selv om jeg skal på jobb 09:00 ) Lenke til kommentar
....... Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du er vill mann! (Vil game) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå