highlander Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Har det sykeste bilde på overwatch istad. Bildet kommer, må bare forminske Endret 28. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) :!: Endret 28. desember 2004 av Cheezcake Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Ouh, jeg er den heldige linselusen som flyr ut av hullet i veggen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 kan hende eg blir med på ein kamp eg og. får bare håpe at mp delen er betre ein sp delen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Da er vi igang. Serveren vi bruker er denne: 213.184.200.37:27017 Det er plass til 14 spillere, så det er første mann til mølla..... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 spilte litt jeg og, men så spiller jeg med en sånn her: som låser seg nesten hele tiden.. ..så jeg quita.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Hm, ganske artig... Men det gikk så dritt så jeg dro Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Hm, ganske artig... Men det gikk så dritt så jeg dro Da var vi to, men moro Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Denne er fra når jeg dro fra forrige match. Matchen tok aldri slutt, så mange folk hadde stukket allerede da. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Det er vel poenget at man ikke skal stikke før matchen er over. Matchen er vel over når man avtaler klokkeslett, eller at man sier "nå er matchen over om 15min" Endret 28. desember 2004 av highlander- Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Det er vel poenget at man ikke skal stikke før matchen er over.Matchen er vel over når man avtaler klokkeslett, eller at man sier "nå er matchen over om 15min" Det hadde jo vært greit å ha en tid å gå etter. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Det hadde jo vært greit å ha en tid å gå etter. 1 time Lenke til kommentar
brillan Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Det hadde jo vært greit å ha en tid å gå etter. 1 time Jeg var inne å spillet i akkurat en time, og da så stillingen slik ut *skryte* Lenke til kommentar
robB Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Gikk vist glipp av denne kampen her.(Spilte: "Kampen om Midgard") Jaja. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Hva med CS Source klan oxo.. hehe... Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Som jeg nevnte i en tidligere tråd, så har jeg muligheter til å sette opp en server for oss med 2.5/2.5 mbit. Noen av dere trodde det ville bli for slappt, men jeg har sjekket litt rundt på forumet til steam. Der påstår div. "eksperter" at med f.eks. en 1/1 mbit linje skal det ikke være noe problem å hoste rundt 25 spillere på en gang. Tror jeg skal teste dette når jeg får tid, og gi dere beskjed hvis det evt. funker. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 Sorry kara, kunne ikke spille i kvled fordi neteet mitt er ustabilt osm faan. J***a trådløs kryptering. Gjøre mitt beste for å være med i morra. Hvis det settes opp en dedicated må dm_rats ©Proidiv være med. Hvis jeg bare klarte å ordne de teksturene Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2004 ENDELIG HJEMME! Yeah! Noen som er med på game ikveld? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 29. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Som jeg nevnte i en tidligere tråd, så har jeg muligheter til å sette opp en server for oss med 2.5/2.5 mbit.Noen av dere trodde det ville bli for slappt, men jeg har sjekket litt rundt på forumet til steam. Der påstår div. "eksperter" at med f.eks. en 1/1 mbit linje skal det ikke være noe problem å hoste rundt 25 spillere på en gang. Tror jeg skal teste dette når jeg får tid, og gi dere beskjed hvis det evt. funker. Min 1000/386 catch linje klarer 5personer + meg, og da har folk 50-60 i ping med telenor linjer. dersom jeg har mer en 6 personer på serveren, blir uploadhastigheten for liten og alle får 600++ i ping Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2004 Ja, jeg har vært litt borte nå pga. av rimelig ustabilt nett grunnet driiitvær. Så har jeg vært i Sverige og handla og skvulpa meg kvalm utpå sjøen mellom Strømstad og Sandefjord. En ekkel ekkel dag med mange psyke hendelser. Men jeg kommer sterkere tilbake bare jeg får oppdatert meg litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå