-ELK- Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Når jeg skal spille av dvd på maskina mi får jeg denne meldinga: "Kan ikke spille av DVD-video. Åpne Skjerm i Kontrollpanel og reduser innstillingene for skjermoppløsning og fargekvalitet. Du kan vise DVD-feilsøkingen ved å klikke Mer informasjon." Jeg har prøvd å skifte på både fargekvalitet og oppløsning. Finnes det noen enkle triks, eller noe annet jeg kan gjøre for å få det til å funke? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Installert alle drivere og oppdatert all programvare? Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Skulle ikke behøve noe drivere. Og windows ettellerannet sa noe om plugins, men de koster jo 19.99$ så det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Det var jævlig enkelt. Fuck windows! Her er en fin kodek-dings til dvd... http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydow...ile.php?lid=339 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå