Gå til innhold

IR på Samsung X600

Dahl

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har hatt Samsung X600 en stund nå, og jeg er storfornøyd med den.

Men her om dagen tenkte jeg at jeg kunne prøve IR'en som er på telefonen, men da fant jeg ut at jeg kun kan motta/sende kontakter i telefonboken!

Selv om jeg aktiverte IR, så ville den hverken motta eller sende (det finnes faktisk ikke noe menyvalg som lar meg sende noe som helst, unntatt kontakter da).

Det samme gjelder forøvrig faren min sin mobil, en annen Samsung (flipp-over), som jeg ikke husker navnet på.

Noen som vet om dette faktisk er slik det er? At IR'en på flere samsung telefoner bare kan brukes til å sende/motta kontakter? Det virker jo helt idiotisk... :dontgetit:

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må bruke programvaren som fulgte med telefonen (eller som du kan finne på samsungs hjemmesider). :)

Jeg har jo absolutt ingen måte å oppdatere programvaren på telefonen min, den nekter jo å motta signaler fra alle IR-porter! :p

Og det fulgte ikke med noe programvare...

Lenke til kommentar
Jo, men Samsung har laget en begrensning på dette, dessverre.

Takk for hjelpen.

Nå vet jeg iallefall hvilken produsent som ikke får pengene mine neste gang jeg skal kjøpe ny mobil! :p

Kjøp heller telefoner sånn som Siemens, de har aldri hatt noen slags sperre på infrarød på telefonene deres (tror det er det samme med Sony Ericsson)! De nyeste Nokia-telefonene har heller ikke noen form for sperre på infrarød (sammen med alle Symbian-telefonene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...