dostojevski Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 I Opera () kan en google ved å skrive "g [søkeord]" i adressefeltet. Noen som vet om en extension som gir samme funksjonalitet til Firefox? Jeg blir rett og slett ikke fortrolig med den søkeboksen... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 ligger ikke google-søk automatisk i adressebaren da? i en rubrikk til høyre. den ligger ihvertfall her hos meg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 ligger ikke google-søk automatisk i adressebaren da?i en rubrikk til høyre. den ligger ihvertfall her hos meg. Riktig det. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det var så ikke spørsmålet. Hvis dere leser spørsmålet igjen ser dere at han ikke liker den søkeboksen. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Det var så ikke spørsmålet. Hvis dere leser spørsmålet igjen ser dere at han ikke liker den søkeboksen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Går fint i ff det, testet nu... Edit: Der lærte jeg noe nytt i dag også. PS! men jeg kommer fremdeles til å bruke opera Endret 27. desember 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kakeoppskrift her: http://johnbokma.com/firefox/keymarks-explained.html Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Kakeoppskrift her: http://johnbokma.com/firefox/keymarks-explained.html wow! Endelig Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Ahh... Takker og bukker! Begynner nesten å tro på de som sier at FF er like genial som Opera. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Bra noen har skjønt det. Mye lettere å bruke en bokstav og søkeord isteden for en egen search-bar. Opera hadde dette først, firefox kopierer jo bare fra andre browsere. Endret 30. desember 2004 av v0id Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 adresselinja var i IE før opera. Opera kopierer jo bare fra andre browsere. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Bra noen har skjønt det. Mye lettere å bruke en bokstav og søkeord isteden for en egen search-bar. Opera hadde dette først, firefox kopierer jo bare fra andre browsere. Og? OpenOffice har kopiert fra MS Office. MS har kopiert fra MAC osv osv. Den funksjonen er forresten ikke implementert i Firefox, men kan legges inn i bookmarks. I tilllegg kan du legge inn wikipedia, yahoo, msn-søk om du vil. Endret 30. desember 2004 av Dell_Inspiron Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Et enda bedre tips (syns ihvertfall jeg): Skriv about:config i adressfeltet, gå til keyword.url. Dobbeltklikk, ta bort det som står der og skriv inne: http://www.google.com/search?q= Da får du google-søk bare ved å skrive i adressefeltet. Dette disabler også lucky-search (som jeg synes bare er en fordel). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå