M4rius Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Jeg er rimelig ny her, så skal ikke begynne å bitche rundt, men maken til dårlig forum-etikette har skal du lete lenge etter Les stickyene først, der har du en hvor hovedsaklig alt stoffet om TT BigWater skal samles. Dette gjør det mye lettere for de MANGE som har kjøpt kittet å finne informasjonen de leter ettter, og gir oss et mer oversiktlig forum. Takk. Edit: hadde ikke helt rent mel i posen jeg heller. Endret 27. desember 2004 av M4rius Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Litt morsomt at du klager på andre når du selv bryter retningslinjene ved å ha caps i topic. EDIT: Ser at det er rettet opp nå. Endret 27. desember 2004 av Swag Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 For ikke å snakke om at det er litt morsomt å opprette en ny tråd for å fremheve sticky'ene... Er det ikke nettopp for å fremheve visse tråder at de blir sticky da? Lenke til kommentar
M4rius Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Målet helliggjør middlet. Ser ikke hvordan jeg skulle ha nått ut til massene uten å gjøre dette Lenke til kommentar
M4rius Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Til alle brukerne i alle trådene som er opprettet om TT:BigWater, utenom den som er sticky? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kanskje også dette skulle bli en sticky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå