Carni Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Hvilken bios er det jeg må for å kunne stille vcore helt opp til 2.2? Lenke til kommentar
Carni Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 [ Denne Melding var redigert av: Carni på 2002-06-06 21:42 ] Lenke til kommentar
Carni Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Takk for svar byggern :smile: Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Dersom du ikke finner den rette versjonen, kan jeg maile deg en kopi. Jeg tror faktisk at Abit "rettet" litt på 5J versjonen også, slik at ikke alle disse tillater 2.2V (Den påstanden er noe jeg har hørt, ikke testet selv) Lenke til kommentar
Carni Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg fant den biosen på abit sin hjemmeside skal teste den først. Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Funker nok fint den :smile: SKulle Ønske Abit kunne ta seg tid til å lage flere fsb:agp:pci divideere og mulighet til å stille Volt på ram! :sad: Da skulle jeg ha fått MYE mer ut av min P4 NW !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå