Gå til innhold

Begynner skjermen å bli sliten ?

gamerman

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en EIZO FlexScen F930 som jeg kjøpte brukt for en stund siden.

I det siste har jeg merket en slags hvit/gjennomsiktig skygge på slutten av hver bokstav i fonter som jeg har spurt om her før og ingen ting av isopropanol osv hjalp.

Det andre problemet jeg har er at når det er svart bakrund så har ting lett for a henge igjen , slik som hvis du drar musen over skjermen så ser du 10 skygger av musen bak muse knappen.

Hva Skjer :cry: ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan godt være skjermen, men for å være sikker så ta å test med en annen skjerm vis du har, så sjekk da.

Forsvinner problemet med en annen skjerm så kan du være sikker på at det er skjermen din som er problemet.

Som Luzifer sa, sjekk Muse instillingene dine også(Se bilde)

Huk av Markørspor.

post-220-1104164141_thumb.jpg

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Vet ikke om du har funnet en løsning, men jeg har/hadde samme problem (tror jeg)

Ser en skygge av alle vinduer, bilder etc. Mest synlig på mørke bakgrunner.

Søkte litt for å finne hva som kunne være feil, da jeg husket at jeg hadde hatt problemet en gang tidligere (rar denne hjernen :dribble: )

Problemet mitt skyldes at jeg har en ekstra skjermkabel mellom PC og skjermen, om jeg fjerner den så vises bilde helt ok.

Noen som vet om det er kvaliteten på kabelen (trodde den skulle være bra) eller blir lengden (ca 3m) et problem ?

Endret av Gathor68
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...