pavement Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 jeg har fått en rekvisisjon på 9000,- kr. og skall kjøpe laptop. men den kan ikke kjøpes over nett må kjæpes i butikk hvor får jeg den kraftigste VIKTIG: kan ikke overskride 9000 håper på et mere vettug svar en jeg fikk på bf.no Lenke til kommentar
pavement Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 er det ingen som kjøper bærbar pc hær ellehs Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Du har penger til denne....ikke av den kraftigste men... Da har du også penger til ekstra minne... http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Ja, den fra elkjøp er nok noe av det beste du klarer å oppdrive i vanlige butikker til 9000kr. PS. Virkelig trist å høre at du ikke får kjøpt den over nettet. Man går glipp av mye på den måten. Lenke til kommentar
pavement Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) jeg vet men hvr rasker egentlig den pc`n burde kunne kjøre bf:v hvor mye koster ekstra minne? Endret 29. desember 2004 av pavement Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 koster nok ikke mere enn 1000 kroner for 256 mb, og jeg kan nå kjøre bfv på min pc : 512 mb ram og 3,0 ghz prosessor ting Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 du får skrive inn her kossen det går... å koster 256mb ram 1000kr er det dyrt.... meget dyrt... kingston sine 256mb ram brikker koster på www.netshop.no litt under 500kr for henholdsvis ddr 2700 og ddr 3200..... så andre brikker er der billigere.... vet at el-kjøp er dyrere på slikt å skal ha litt for å sette de inn... men de kan umulig dobble prisen.... er bare til å prute litt.... så får du nok billigere enn de først sier... å virker BFV bra på den maskinen du kjøper si i fra... jeg er meget skeptisk til skjermkort saken.... shared memory... så det "stjeler" minne fra den andre ramen din... BFV går greit på PCen min hjemma... men den har skjermkort med 128mb egen ram... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Tja, Datakjeden har et tilbud på en Fujitsu-Siemens til 8995,-, se på denne siden. Du må scrolle helt ned på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå