Propaganda Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ok,det høres kanskje rart ut,men når jeg spiller på nett,og eventuellt bruker mikrofonen til å snakke med,så kommer den lyden jeg hører i hodetelefonene,ut igjennom mikrofonen... så de jeg snakker med,kan høre meg snakke og skytingen i bakgrunnen. Jeg veit det er innstillinger som kan fikse på dette,men jeg husker ikke hvordan Takker for alle svar:) God jul Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 vilke program bruker du? er vel ikke så vankskelig uanset er vel bare å sette "line" til mikrofon? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 har satt line in til mikrofon... bruker TeamSpeak 2 som kommunikasjons program...men jeg mener å huske det var innstillinger i lydpanelet i windows... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 fikk fiksa det...måtte kjøre test på hardware ,og da funka det plutselig Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 fikk fiksa det...måtte kjøre test på hardware ,og da funka det plutselig heh, ok bra det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå