Luchy Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 ville ikke hatt nokka imot å gå t sengs md sandra Lenke til kommentar
RIP Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 OT: Jeg fatter ikke hva folk ser i Sandra, hun er jo mindre pen. Hvis man tar en tur til hvilken som helst videregående skole - med unntak av mekanisk, så finner man titals av jenter som ser bedre ut enn hun! Og hva skjer med den nesa? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Sorry for et sent bidrag, men har vert litt optatt i dag. Edit: leif Endret 9. januar 2005 av fargoth Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 *Alle damer untatt elin grindemyr er tilatt. Problemet er ? Lenke til kommentar
knert Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hmmm hvem er hun berta her da? cut´n paste fra deiligst.no? det er webkamera kvalitet på bildet, så en skulle tro det. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ms. Jennifer Love Hewitt.. Var bare 1 grunn til at jeg skaffet meg Pusur, the movie.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ms. Jennifer Love Hewitt.. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Folk likte ho til høyre så godt i en annen tråd, så jeg poster den like godt her også. Kanskje en sikker vinner siden hun var så populær der? Jessa Jane Endret 10. januar 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ville ikke hatt nokka imot å gå t sengs md sandra æsj nei, for det første er hu stygg og for det andre hadde hun ikke tørd. "æ føle at æ e litt for ung tæ å ha sex" hadde hu sikkert sakt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Beklager at jeg ikke fikk postet noe bilde i går.. Her er iallefall dagens lille bilde: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 OT: Jeg fatter ikke hva folk ser i Sandra, hun er jo mindre pen. Hvis man tar en tur til hvilken som helst videregående skole - med unntak av mekanisk, så finner man titals av jenter som ser bedre ut enn hun! Og hva skjer med den nesa? Indeed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg