MagE Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 "jeg har mange kuer" "jeg har mange kyr" synest sistnevnte hørest best ut FORÆDER! beklager!!!11! off og off har rettet på det nå kyr kyr kyr*bæsje på* kuer kuer kuer *I can digg it* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Et språk er alltid under utvikling. Det kan man ikke stoppe selv om man ikke liker utviklinga. Språkrådet er egentlig en ganske snodig gjeng. De ville jo at internett skulle hete "verdsveven" på nynorsk... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Edit: Noen som veit hva fellesbetegnelsen for kyr og okser er da? (Jada, jeg veit det, skal bare se om noen andre også veit det ) Hamburger kveg Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Seriøst, bar ikke beiken bare satt opp som et forslag? Jeg kan i allfall ikke finne det i noen ordbøker enda, men det er et genialt ord. Hvor kan man finne de aller nyeste ordene som språkrådet hoster opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå