hwknut Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 hell litt rødsprit på noen brødbiter, legg de ut på plener og nyt showet. før du går bort til de og ender deres liv med et stødig vri om nakken Kjempemorro. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 ja, nå hadde jeg lagt brøbiter dynket i rødsprit ut. Men hva skjer, jo akkurat det jeg tenkte, måker og en skjær kom og tok alt sammen etter bare få minutter. De fauk bare avgårde med det Kråkene viste seg selvsagt ikke i det hele tatt akkurat da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ka skjer med fuglene når de spiser dette? Blir de full og forsvarsløse eller dauer de? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Men det er jakttid på kråke nå, så få tak i ei egnet salongrifle eller hagle. Hehehe, synes jeg ser for meg en kar stå med hagla og brenne av noen solide salver oppunder takmønet. Men alternativt kanskje det hadde vært mulig å stenge av det området under taket med hønsenetting slik at de må finne seg et annet oppholdssted? (Og til dere som anbefaler "luftpistol/gevær": prøv å bruk huet litt mer før dere kommer med idiotiske tips neste gang. ) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Vel, jeg har bare en luftpikstol og vil helst ikke bruke den heller. Spørs om jeg ikke bare skulle sette opp et godt gammeldags fugleskremsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå