Gå til innhold

DC download problem

ArcticIce

Anbefalte innlegg

Har et lite problem med DC++ her :thumbdown:

Dette skjer når jeg starter å laste ned en fil eller en file list, så starter ikke nedlastinga, den står bare som "Connecting". Er jeg heldig starter den å laste ned etter en stund, og hvis jeg først får startet å lastet ned noe fra den personen, kan jeg laste ned konstant fra han, inntill han eller jeg disconnecter.. Dette skjer som oftest når jeg uploader samtidig, noe jeg nesten alltid gjør.

Noen som har noen tips?

Bruker versjon 0.668.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke helt enkelt å svare på denne med den informasjonen du gir.

Er du active/passive?

Prøver du å laste ned fra noen som IKKE har ledige slots? Tips: kryss av "only users with free slots" i søkemenyen.

Hvis du/motparten disconnecter vil dette naturligvis påvirke nedlastingen, det sier seg jo selv...

Derimot vil ikke upload fra din maskin forstyrre/avbryte nedlasting, men nedlastingshastigheten blir påvirket av upload.

Lenke til kommentar
Har du prøvd å være passiv?? jeg hadde ett lignende problem på dc++ når jeg hadde telenor med en thompson router...fikk åpna porter osv,men fikk sjeldent lasta ned no..sto bare på connecting...men i passiv funka det bra

Skal teste det nå :cool:

Får se om det funker da. Men liker ikke å være passiv, får så få treff på søkene.

STrat2k, har Outpost Firewall Pro, men har allowed DC++.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...