Gå til innhold

Gigabyte hovedkort ?


Kjeksen

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter et godt hovedkort til rundt 1000 lappen (socket 939), og har sett litt på gigabyte kortene. Spesielt har jeg sett på denne K8NS ultra. Lurer på om det er noen som har prøvd dette hovedkortet og dermed har positive / negative erfaringer. Har ikke testet et gigabyte kort før så dette blir det første så visst du har noen erfaringer generelt sett med gigabyte så er jeg også interessert i d :yes:

 

Kan godt nevne andre hovedkort også visst du vet om et som er i samme prisklassen som du har hatt gode erfaringer med..

 

håper på positive svar og helst litt utfyllende også, har ikke så go greie på hardware og sånn men er ivrig etter å lære :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg leter etter et godt hovedkort til rundt 1000 lappen (socket 939), og har sett litt på gigabyte kortene. Spesielt har jeg sett på denne K8NS ultra. Lurer på om det er noen som har prøvd dette hovedkortet og dermed har positive / negative erfaringer. Har ikke testet et gigabyte kort før så dette blir det første så visst du har noen erfaringer generelt sett med gigabyte så er jeg også interessert i d :yes:

 

Kan godt nevne andre hovedkort også visst du vet om et som er i samme prisklassen som du har hatt gode erfaringer med..

 

håper på positive svar og helst litt utfyllende også, har ikke så go greie på hardware og sånn men er ivrig etter å lære :p

Kan trygt anbefale deg hk fra gigabyte, har selv et K8NSNXP socke 754 som jeg er godt fornøyd med, leverer stabil nok strøm til cpu og kan klokkes mye, det som er litt negativt er at det ikke leverer så mange volt som man vil ha til rammen... stopper på 2.8V. Chippset viftene støyer og tar man av dekkslet over de så bråker de mindre.

 

De sender men nok av "ting" som kabler osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...