H4ngm4N Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei, jeg har tenkt til å lage en HL2 logo på siden av kabinettet mitt. Jeg skal ha logoen i orange plexi, eller vanlig plexi med orange neon. Ganske plaint og enkelt. Så lurer jeg på om hva som er best og bruke av stikksag og dremel til å skjære hull i. Så fikk jeg også en ide som kunne vært litt tøff, (det er litt "byting" av en annen HL2-case-mod fra hardforum men). Vanskelig å forklare hva jeg mener, så jeg lagde en rask skisse i SketshUp. Her er bildene, si deres meninger om hva jeg skal velge, den enkle eller den litt mer tidkrevende. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Bilde nr. 2: Edit: Som dere sikkert skjønte gadd jeg ikke lage ferdig skissen, lagde den bare så dere skulle få ideen... Endret 27. desember 2004 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Lykke til Men det der er vell ikke noe HL2 logo`? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Lykke til Men det der er vell ikke noe HL2 logo`? Se edit over det andre bildet Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ok.. men det blir HL2 logo selv om den ikke er på skissen? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Ja, det blir det jo seff. Gadd bare ikke bruke noe tid på å lage den, ville bare vise prinsippet:p Her er hl2 logoen jeg skal bruke (i regulert størrelse, uten skriften under): Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hei du litt inspirasjon : http://www.bit-tech.net/article/146/ Det blir sikkert et flott kabbis skal du se Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det kan bli bra, men noe originalt må også på plass. Men eller en god ide! Tenkt noe på hvilke materialer du skal bruke? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Det kan bli bra, men noe originalt må også på plass. Men eller en god ide! Tenkt noe på hvilke materialer du skal bruke? materialer? ska ikkje han bruke kabinette sitt då og plexi har tenkt og lage til halflife logen i kabinette mitt sjøl faktiskt.. gleda meg til og sjå kordan det blir Endret 27. desember 2004 av alexsnader Lenke til kommentar
wilai Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hmm har lagt en HL2 logo og den blei ganske fint. Nå sette eg plexi glass der håpe du og får det til Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Det kan bli bra, men noe originalt må også på plass. Men eller en god ide! Tenkt noe på hvilke materialer du skal bruke? På de greiene på siden? Tenke med tre, og så male det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå