KeEZeR Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ser det er mange andre som og har lagt ut om dette, men eg finner ikkje noen nyttig hjelp... Sitter nå å ruger på store planer om å oppgradere pcen.. (igjen)... å trenger nå en kraftpakke av en PSU.. den skal da drive 5hdd, 2 brennere, 2 skjermkort som skal overklokkes.. ram som også skal overklokkes å selvsagt cpu... som da også må klokkes litt ... Mener nå selv at eg trenger mer en en "liten lusen" 480w ting... tenker mer på de store kraftpakkene på rundt 550 og oppover.. Så viss det er noen folk med litt peiling å eventuelt erfaring så spytt ut.. trenger litt tips her nå... =) Planlegger da å kjøpe 6800gt kort.. viss det vil vere relevant info =) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Flytter denne fra "Hjelp til kjøp av pc" over til PSU delen under overklokking. (Regner med det blir bedre respons der) Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ser det er mange andre som og har lagt ut om dette, men eg finner ikkje noen nyttig hjelp... Sitter nå å ruger på store planer om å oppgradere pcen.. (igjen)... å trenger nå en kraftpakke av en PSU.. den skal da drive 5hdd, 2 brennere, 2 skjermkort som skal overklokkes.. ram som også skal overklokkes å selvsagt cpu... som da også må klokkes litt ... Mener nå selv at eg trenger mer en en "liten lusen" 480w ting... tenker mer på de store kraftpakkene på rundt 550 og oppover.. Så viss det er noen folk med litt peiling å eventuelt erfaring så spytt ut.. trenger litt tips her nå... =) Planlegger da å kjøpe 6800gt kort.. viss det vil vere relevant info =) OCZ Powerstram 600 <---- kanskje litt overkill, men den er dønn stabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå