Christopher Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg har WinXP og skal sette sammen en IPv6 tunnel og jeg må skaffe meg en ftp client som støtter IPv6. Jeg vet at Windows systemene er vanskelige (i forrhold til skikkelig kvalitet, LINUX :smile: ) men jeg må finne noen skikkelige guider, gjerne noen personer her som har satt opp dette systemet og fått det til å funker. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg er sikkert totalt på bærtur i Marianegropen nå, men se her. Det er en ftp-klient (lftp-2.0.x) for Linux/Unix som er portet til Windows. Du må bruke Cygwin som emulerer Unix. Har ikke brukt hverken IPv6, lftp-2.0.x eller Cygwin - så ikke spør :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Og ifølge Microsoft, så er XP-versjonen av ftp.exe klar for IPv6. Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 6. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2002 Takk for kjappe svar, men i min lange leting så har jeg funnet ut av nettop det dere fåreslo. Men er det ingen her som har satt opp en slikt system og fått det til å funke? Hvem gir ipv6 tunneller? Jeg kjenner til en http://www.ipng.nl Flere tips? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2002 Takker for svar. Jeg har prøvd en masse, men får det ikke til i WinXP :sad:. Er det noen her som har satt opp en IPv6 tunnel, evt. hvordan? Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 IPv6 vil ikke virke på de fleste routerne på nettet pr dags dato, det koster og oppgradere IOS'et på de vettu.. er vel ca 25% av all verden routere som støtter IPv6 vil jeg tro, siden dette ikke er en ISO standar som er tatt helt i bruk enda.. Men det er da lov og explerimentere :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå