Prebs Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Jeg tenkte jeg skulle bestille en IntelliMouse 1.1 Optical SE fra webshoppen til MSHOP.no. Jeg har aldri hørt om denne butikken, og når jeg bestillte må man sende inn penger før man får tilsendt produktet, noe jeg ser på som uvanlig. Jeg lurer enkelt og greit på om noen har vært borte i denne webshopen før, og kan gå god for at disse er til å stole på, siden jeg aldri har hørt om dem. Endret 27. desember 2004 av Prebs Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 vel, når du er nødt til å betale på forskudd, så hadde jeg stått over den brutikken.. sikkert andre som har den musen Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Når et firma ikke klarer (av en eller annen merkelig grunn) å sende en pakke i oppkrav synes jeg du skal drite langt i Dem. Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Helt øverst (og nesten helt) til høyre på www.hw.no finner du webshopguiden. Den er veldig grei å kikke på, men husk å ta alle kommentarer med en liten klype salt. Her er erfaringene folk har med mShop. Du kan jo lese og gjøre deg opp en mening på egenhånd. Til slutt må jeg få tilføye at jeg personlig synes forskuddsbetaling absolutt er å foretrekke når det er en mulighet (dette gjelder selvsagt ikke ved kjøp fra privatpersoner, for eksempel via qxl eller lignende). Du sparer i alle fall 45 kroner eller noe slikt i oppkravsgebyr. Lenke til kommentar
Prebs Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Virker som det er litt delte meninger visst. Noen sier "skygg banen" og andre sier "veldig bra" Andre steder enn mshop det går ann å få bestillt denne spesielle musen? http://www.mshop.no/more_info.php?table=Pr...ffset=0&limit=6 Den sølvgrå Intelli Optical Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 er det denne du vill ha? https://prisguiden.no/produkt/1695 Lenke til kommentar
Prebs Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Nei, det er den "spesialversjonen" av den. Den har samme overflate som en intelli 3.0. Sølvgrå, ikke hvit. Lenke til kommentar
Prebs Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 jaja, nå viser det seg at de hadde et bilde av SE musen, http://www.tehomylly.net/artikkelit/kuvaup..._intelli_02.jpg, og egentlig solgte bare den vanlige versjonen, så kommer ikke til å handle derfra uansett. Takk for hjelp anyway Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 kjopte en 7600 fra dem. Den dode og de fikset alt papir arbeidet for meg, og hentet den hos hovedverkstedet. jeg benyttet angrerett. slapp kostandene med retur og fikk alt tilbake etter kort tid. Bedre service har jeg ikke sett mange andre steder Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hadde ikke no problemer med de da jeg kjøpte telefon i vår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå