Gå til innhold

Half Life 2 tips (spoiler)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg spilt half life 2 noen ganger (blir bare ikke lei). Her følger et tips som jeg syns var utrolig morsomt.

I starten hvor du hopper på taket til toget som kommer så stopper det så du kan gå over på den andre siden. Du går så inn i dette huset det kommer så noen combines og skyter på deg du går rundt hopper over et jerdet så videre du kraber så inn i en kanal som du kommer ut igjen på andre siden.

Du hopper nå ned på togskinna du går nå opp trappen der står det en kombine videre opp en trapp. over tog skinna nå (her står noen kasser du må knuse). Ned trapen på andre siden.

(du er nå like i nærheten av kanalen som du skal hoppe ned i vannet)

-------------------- tipset --------------------

Forran deg på tog sporet og bak deg er det nå combines som skyter på deg.

LØP NÅ FORT MOT KANALEN OG HOPP OVER MOT DENNE JERN DØRA

Det som skjer da er at det komme er et tog i 100 km/t og kjører ned alt av combines

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg spilt half life 2 noen ganger (blir bare ikke lei). Her følger et tips som jeg syns var utrolig morsomt.

I starten hvor du hopper på taket til toget som kommer så stopper det så du kan gå over på den andre siden. Du går så inn i dette huset det kommer så noen combines og skyter på deg du går rundt hopper over et jerdet så videre du kraber så inn i en kanal som du kommer ut igjen på andre siden.

Du hopper nå ned på togskinna du går nå opp trappen der står det en kombine videre opp en trapp. over tog skinna nå (her står noen kasser du må knuse). Ned trapen på andre siden.

(du er nå like i nærheten av kanalen som du skal hoppe ned i vannet)

-------------------- tipset --------------------

Forran deg på tog sporet og bak deg er det nå combines som skyter på deg.

LØP NÅ FORT MOT KANALEN OG HOPP OVER MOT DENNE JERN DØRA

Det som skjer da er at det komme er et tog i 100 km/t og kjører ned alt av combines

:D

hyyø, jeg sitter fast der, jeg hopper over, inn huset, men kommer meg ikke over gjerdet !??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...