alphadec Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Nå har jeg spilt half life 2 noen ganger (blir bare ikke lei). Her følger et tips som jeg syns var utrolig morsomt. I starten hvor du hopper på taket til toget som kommer så stopper det så du kan gå over på den andre siden. Du går så inn i dette huset det kommer så noen combines og skyter på deg du går rundt hopper over et jerdet så videre du kraber så inn i en kanal som du kommer ut igjen på andre siden. Du hopper nå ned på togskinna du går nå opp trappen der står det en kombine videre opp en trapp. over tog skinna nå (her står noen kasser du må knuse). Ned trapen på andre siden. (du er nå like i nærheten av kanalen som du skal hoppe ned i vannet) -------------------- tipset -------------------- Forran deg på tog sporet og bak deg er det nå combines som skyter på deg. LØP NÅ FORT MOT KANALEN OG HOPP OVER MOT DENNE JERN DØRA Det som skjer da er at det komme er et tog i 100 km/t og kjører ned alt av combines Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hvilket "tips" var det ? men har selv gjort det mange ganger da.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Morro det der... Spawning av tusen milliarder millioner npc's på skinnene er også utrolig morsomt... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 tusen milliarder millioner npc's Det hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Nå har jeg spilt half life 2 noen ganger (blir bare ikke lei). Her følger et tips som jeg syns var utrolig morsomt. I starten hvor du hopper på taket til toget som kommer så stopper det så du kan gå over på den andre siden. Du går så inn i dette huset det kommer så noen combines og skyter på deg du går rundt hopper over et jerdet så videre du kraber så inn i en kanal som du kommer ut igjen på andre siden. Du hopper nå ned på togskinna du går nå opp trappen der står det en kombine videre opp en trapp. over tog skinna nå (her står noen kasser du må knuse). Ned trapen på andre siden. (du er nå like i nærheten av kanalen som du skal hoppe ned i vannet) -------------------- tipset -------------------- Forran deg på tog sporet og bak deg er det nå combines som skyter på deg. LØP NÅ FORT MOT KANALEN OG HOPP OVER MOT DENNE JERN DØRA Det som skjer da er at det komme er et tog i 100 km/t og kjører ned alt av combines hyyø, jeg sitter fast der, jeg hopper over, inn huset, men kommer meg ikke over gjerdet !?? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er en knekk i gjerdet ett sted. Men det finnes en "stuck in HL2" tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå