Gå til innhold

Omnibook XE3 - tastatur og mus låser seg ;)

Anbefalte innlegg

heisann

jeg har en HP Omnibook xe3 og den funker for det meste helt fint men av og til låser tastaturet og musa seg, men winamp'en fortsetter som vanlig og spill fortsetter å kjøre...

kan det være at den blir for varm ? har hørt at dette er ganske vanlig for lap'er med celeron prosessor... noen synspunkt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja,det viker som om den blir for varm. Min Best 4900 oppfører seg på sammen måte når jeg sitter i et varmt rum, da er det bar e å flippe tastaturet vekk fra datamaskinen sette en vifte over og la den så og bli kald i noen minutter. Er det spesiellt den siste tiden di har merket dette eller?

Lenke til kommentar

Hei,

Har snakket med en del folk som har vært plaget med dette problemet som har hatt samme maskin.

Nettstedet The Inquirer mener jo at det er feil med flere HP-modeller som slår seg selv av når maskinene skulle føle for det. HP nekter å gjøre noe med problemet og ignorer det helt. Nå fases jo alle HP bærbare ut slik at kundene får kun Compaq bærbare å forholde seg til.

Med vennlig hilsen,

Mohammed Sourouri

http://www.barbara.no

[ Denne Melding var redigert av: [L]337-Zonic på 2002-06-07 00:47 ]

Lenke til kommentar

Ærlig talt. Slikt kan da vel ikke aksepteres? Hvis maskinen ikke tåler å brukes i godtatt arbeidstemperatur (som skal stå i manualen), er det en mangel på varen, og man har visse rettigheter. Skal man måtte sitte med en vifte for å få laptopen sin til å virke? Det kan jeg aldri tenke meg står i spesifikasjonene.

LE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...