Gå til innhold

Mest stillegående S-ATA disk?


GTS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kikket litt på prisguiden, og der har noen skrevet at seagate bråker en del.

 

Hva med Samsung?

Har lest at den skal være ganske stillegående. Samtidig kommer jo spørsmålet om ytelse inn i bildet. Må finne et slags kompromiss mellom støy og ytelse. Lav støy har uten tvil mest å si, men ikke for enhver pris.

Lenke til kommentar

Jeg mener Maxtor er de som er minst støyete , jeg har selv 3 av de merker ikke at de bråker i det hele tatt men seagate 160gb sata disken min er varm og støyete,

lager ikke en lyd når den står oten at den jobber men når jeg flytter kopierer Ol.så begyner den :!: morsom lyd , den jokker og harker (Det skal være sånn , det er ikke så høyt som jeg egentlig skal ha det til heller ,men det høres)

Lenke til kommentar

Nå er det vel ihvertfall slik at Maxtor ifølge mange tester er den som desisdert støyer mest av 7200RPM S-ATA diskene..

 

Men er veldig itvil om jeg skal gå for Samsung eller Seagate. Har funnet to tester nå hvor den enes ier at Samsung er mest stillegående men har lavere ytelse, mens den andre sier at Seagate er stillegående, men Samsung har høyere ytelse.. rare greier..

Lenke til kommentar
Jeg mener Maxtor er de som er minst støyete , jeg har selv 3 av de merker ikke at de bråker i det hele tatt men seagate 160gb sata disken min er varm og støyete.

 

Hvis du har tre maxtor disker og ikke synes de bråker, så må du enten ha drekki eller så hører du bare dårlig :p

Endret av joho83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...