Da1shan Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja, som i tittelen. En kamerat av meg har et problem med sitt eksemplar ovennevnte kort. Han sier at han får opp en beskjed når han skrur på maskinen, hvor det står at strømkabelen til skjermkortet ikke står i. Han kommer altså ikke inn i windows. Så? Grunnlag for reklamasjon, eller? Er det noe han kan gjøre for å fikse det? Kanskje et problem med PSU'en? Specsa er vel Athlon xp 2800+, 1gb ram, 2-3 harddisker, cd-brenner... PSU er en Levicom på 500W. Hvis noen skulle lure, så regga jeg meg ikke her bare for å spørre om dette.. Pure coincidence. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Fikk samme greie en gang jeg hadde ordnet i kabelrotet på maskinen min. Har et X800PRO VIVO, Sapphire. Jeg hadde vært så uheldig å glemt og putte inn 4-pins kabelen til kortet.. Det er ikke være en at han kan skjekke at den står ordentlig i, evt prøve med en annen. Mvh Stikk EDIT: En 4-pin ser forøvrig slik ut: Endret 27. desember 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Toa Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Fikk det samme hos meg igår. Helt ny datamaskin. Var iskaldt i huset når jeg prøvde, og fikk denne meldingen om og om igjen. Prøvde igjen etter noen timer da temperaturen var gått opp, da virket alt som det skulle igjen. Om det har noe med temperaturen å gjøre vet ikke jeg, men men... Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Prøv et annet stick,eller sett kortet inn i en annen maskin:) Feilen er vel enten psu,kabel eller kort..prøv dere frem Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 husk at kabeln som går inn i skjermkortet skal gå rett fre psuen ikke noe shøyt alså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå