Gå til innhold

Problem med Sapphire X800 XT

Da1shan

Anbefalte innlegg

Ja, som i tittelen. En kamerat av meg har et problem med sitt eksemplar ovennevnte kort. Han sier at han får opp en beskjed når han skrur på maskinen, hvor det står at strømkabelen til skjermkortet ikke står i. Han kommer altså ikke inn i windows. Så? Grunnlag for reklamasjon, eller? Er det noe han kan gjøre for å fikse det? Kanskje et problem med PSU'en?

Specsa er vel Athlon xp 2800+, 1gb ram, 2-3 harddisker, cd-brenner... PSU er en Levicom på 500W.

Hvis noen skulle lure, så regga jeg meg ikke her bare for å spørre om dette.. Pure coincidence.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk samme greie en gang jeg hadde ordnet i kabelrotet på maskinen min. Har et X800PRO VIVO, Sapphire.

Jeg hadde vært så uheldig å glemt og putte inn 4-pins kabelen til kortet..

Det er ikke være en at han kan skjekke at den står ordentlig i, evt prøve med en annen.

Mvh Stikk

EDIT: En 4-pin ser forøvrig slik ut:

301831.jpg

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Fikk det samme hos meg igår. Helt ny datamaskin. Var iskaldt i huset når jeg prøvde, og fikk denne meldingen om og om igjen. Prøvde igjen etter noen timer da temperaturen var gått opp, da virket alt som det skulle igjen. Om det har noe med temperaturen å gjøre vet ikke jeg, men men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...