Ozelot Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Fin armor FuJJi ! Har du bilde av den i solskinn ? (gjerne blankpolert...) Her er mine arena bilder. Liker å starte med en pil først, så hoppe til siden når de kommer styrtende. Litt merkelig at Grey Prince plutselig ga seg..han gidda jo ikke å ta meg etter første slag. Edit: har også tenkt på å starte på ny og velge assasin\thief eller noe lett noe. Føler alle springer fra meg selv om jeg har auto-run på ALLTID. Endret 4. april 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Ok legger ut bilder av diverse armors. Ble ikke sol på alle thought...Og virker som om grafikken på bildet ikke ble så bra som det er på spillet (O.o) Endret 4. april 2006 av FuJJi Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) bilder fra Tomb Raider Legend: Endret 4. april 2006 av magnusloe Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hva er det stikker ut av brystkassen hans ?.... Endret 5. april 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva i alle.. kommer den screenshot meldingen på alle bildene..? Jeg aktiverte i INI-filen, men fikk aldri noen bilder, så jeg gikk over til FRAPS istedet. Min nåværende (lvl 4) bueskytter: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) For de som lurer på forskjellen mellom tomb raider med nextgen content og uten. uten med sammenligning uten med sammenligning uten med sammenligning Ytelsen gikk fra 70-80fps til 15-25fps (og endel minne/skjermkort-minne lagg). Problemet er at det ser så mye bedre ut at jeg MÅ spille med det på eneste minuset jeg har sett er at du ikke får noe "våt" effekt etter du har badet(kan være geforce 6800 kortet mitt som ikke støtter det/er i toppform, da også selfshadows bugger lite grann) og at vannet kunne vært litt mer gjennomsiktig. Hadde Lara stått litt mer stille, så hadde sammlignings-bildene blitt litt bedre Endret 5. april 2006 av mushi Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det var så mange som la ut screens av tomb raider så jeg måtte prøve det selv. Her er noen screens jeg tokk mens jeg spillte igjennom demoen. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Nok tomb raider! Endret 5. april 2006 av koronag Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) advarsel hvis du IKKE har gjort Mainquesten i Oblivion bør du IKKE se bildene. dette er er så spoiler som man kan få det Endret 5. april 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Fanken ta, så dum jeg er! "Om du ikke har gjort main quest, IKKE KLIKK HER!" *klikk* "NOOOOOOOOO!" Siden jeg må legge ut et bilde, velger jeg et fra Oblivion. Her er min Nord melee-master (som dere kanskje ser, er han også en vampyr - tidlig stadie, nettopp drukket blod): Endret 5. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Nei da, det slutter ikke her. Mer Oblivion! Endret 7. april 2006 av Colossus Lenke til kommentar
nasir91 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) LOL, broren min med 512 MB ram, alt på ukltra high. Og han har bare en 4200 ti! Synes grafikken ble helt grei, geforce 4 er ikke så dårlig? untitled.bmp Endret 6. april 2006 av nasir91 Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Koser meg med Silver. Et must for alle som elsker FF7. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 IL-2 4.02m Det her gikk ikke helt etter planen. : Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hadde det litt morro med å droppe utallige kilo loot i en dyp water cave:) Det er mer som dere ikke ser. Men vanskelig å få det med. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Et par bilder jeg tok fra Daxter, til PSP: Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Sjekk ut den stillingen.. Endret 8. april 2006 av Vampyr-Cola Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Assasin kodac moment. (noen fortelle meg subtilt i neste post hur man lager thumbnails ut av bildene så jeg ikke slenger opp så svære bilder? ) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 CS:S aim_glasstunnel Stuck in teh ceiling :!: Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 kan noen si slagmark? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå