Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bilder fra et av mine yndlingsspill fra 2005, nemlig The Punisher.

Dette spillet beviser at lystvold ER bra for helsa! :D

5551956[/snapback]

Damn, right! Sykt fett spill :dribble:

t2.1430.jpg

Prøver å få en fyr til å snakke ...

t2.1431.jpg

Se på denne stakkars arbeideren ...

t2.1432.jpg

Punisher strikes :love:

t2.1433.jpg

Resultatet.

Fikk nettopp dette i posten, gud hvor rått det er :w00t:

Lenke til kommentar

Min person på slutten av Fable. Jeg har ikke det beste sverdet pga mitt valg på et stykke ut i spillet:P(god= får ikke våpen / ond= får det) liker å spille God på rollespill. syntes det passer:P

Vil anbefale Fable til alle som ikke har spilt det. Jeg er en rollespill entusiast og dette var snadder. Folk som sier det er kort har tydeligvis ikke tatt alle "optional" questene og funnet alle keysa og åpnet demon dørene:P

post-53577-1139946742_thumb.jpg

Endret av FuJJi
Lenke til kommentar
Vil anbefale Fable til alle som ikke har spilt det. Jeg er en rollespill entusiast og dette var snadder. Folk som sier det er kort har tydeligvis ikke tatt alle "optional" questene og funnet alle keysa og åpnet demon dørene:P

Kunne ikke vært mer uenig men. Liker selv rpg spill, men dungeon siege og Fable er de to spillene jeg kan anbefalle minst. Grunnen er at det er altfor linært og valgene du får er utrolig begrenset. Venter selv spent på Gothic 3 og Oblivion , spill i disse seriene mener jeg er virkelige rollespill.

Her et bildet fra Painkiller som jeg synes er et artig action spill, glad vold i serious sam stil.

shot00145uw.th.jpg

Lenke til kommentar
Kunne ikke vært mer uenig men. Liker selv rpg spill, men dungeon siege og Fable er de to spillene jeg kan anbefalle minst. Grunnen er at det er altfor linært og valgene du får er utrolig begrenset. Venter selv spent på Gothic 3 og Oblivion , spill i disse seriene mener jeg er virkelige rollespill.

Nja..Dungeon Siege 2 var det ikke mange valg i nei, men i fable kan du jo gå rundt å denge opp alle du ser. Og du kan jo gifte deg og drepe kona di hvis du vil osv. Det er ikke mange spill du kan gjøre det i. Men ja det er linært, men de valgene du kan ta er ganske bra. skal ikke røpe noe her ofc. Syntes også det er bra at folk hyller deg og snakker om deg i byene når du har gjort diverse ting. Og at du får anerledes look hvis du er good eller evil.

Men nå kom jeg på The Bard's Tale:) Det er et annerledes rollespill for å si det slikt:P Å spille rollen som en Sarkastisk Bard som har en sarkastisk og krenkende holdning og komentarer konstant var utrolig morsomt. Husker første inntrykket mitt av spillet. Det var loadinga til savegamen som jeg savet fort. "hmm where where we? AH yes! The bard was making an ass of himself, and then. Ah yes i remember where we where." Anbefaler også The Bards Tale for de som liker rollespill og god humor. The bard tale er heller ikke så linært som jeg husker det. Det er mye snakk og du kan velge om du vil svare uhøffelig og sårende eller det motsatte. Noen liker deg når du svarer surt og andre ikke.

Endret av FuJJi
Lenke til kommentar
Dette spillet har ekstrem grafikk til å være 5 år gammelt...

5661267[/snapback]

2d?

Alone in the Dark-spillene har 2D-bakgrunner, og 3D-personer. Alone in the dark 4 har allikevel et avansert lys/skygge-system, hvis man lyser på et 2D-objekt vil man se at de kaster en ganske flott skygge. I tillegg er shadingen på personene, og filmsekvensene fantastiske.

EDIT: Bakgrunnene i alle AITD-spillene er modellert i et 3D-program, og deretter er bildet brukt som bakgrunn.

post-51238-1140877679_thumb.jpg

Endret av superseven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...