loathsome Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hoho, ett fra Alpine Skiing 2006 Demoen .. og et fra Worms 4 Mayhem Lenke til kommentar
pertm Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Et bilde fra mitt første store Civ4 spill. Merkelig sak med grensa her... Burde ha tatt noe mer interesant bilde, av steder det er litt mer som skjer. Her er det eneste kulturel kamp om byene. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Bilde fra City of Heroes hvor jeg tilbringte mine dager med å drepe Villains. Er Martial Artist / Super Reflexes build og folk fikk smake min fot ganske så ofte. http://www.dreamsinteract.com/images/aveanhero.jpg #litt stort bilde, derfor blei det gjort om til link# Endret 2. februar 2006 av Jankee Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Det er en Gotha Go-229 A-1 Etter det jeg har lest så ble den aldri satt i tjeneste under krigen. Husker ikke om den fulgte med ett av spillene/aces expansion pack, eller om den var del av en oppdatering. 5537679[/snapback] Ja, det er sikkert fra Aces, siden jeg har både FB og PF fullt oppdatert, og jeg har ikke fått tak i Aces ennå. Tror ikke han klarte seg Må dessverre spille under DirectX da OpenGL nekter å lystre etter forrige formatering. 5540076[/snapback] Lurer på hvorfor jeg alltid har spilt med DirectX. Med OpenGL ble jo dette mye bedre! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hoho, sjekk det geniale bildet jeg fikk tatt i F.E.A.R. Se hvem som står der bak Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Bilder fra et av mine yndlingsspill fra 2005, nemlig The Punisher. Dette spillet beviser at lystvold ER bra for helsa! Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) [iC,04/02-2006 : 20:36]Bilder fra et av mine yndlingsspill fra 2005, nemlig The Punisher.Dette spillet beviser at lystvold ER bra for helsa! Enig der meta- ;D jævlig RÅTT spill edit: faen creepy bilde meinhold, plutselig dukker hun og skremmer dritten ut av deg. F.E.A.R er ikke som andre skrekkspill, skremmer deg når du minst venter det, og det digger jeg Fable: The lost chapters Endret 4. februar 2006 av KillerX Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Noen som ser ironien i dette F.E.A.R.-screenshotet? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 To stk. fra SWAT 4. Her pirker vi en dør, klar til å storme Inne på en dass, kan se meg meg selv i speilet Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 holder på med å flykte fra purken Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Noen gamle klassikere: The Ripper: Black Dahlia: Phantasmagoria: A Puzzle of Flesh: Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Nye drivere, og vips så kunne jeg kjøre opengl igjen Fra IL-2 4.02m Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Clonk Endeavour! Morsomt spill, som man kan bli hektet på for en stund Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Lov å photoshoppe litt? Flere her Med den maskina jeg kjører nå er det ikke aktuelt å la bildene gå utenom Photoshop, for å si det sånn;) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Beste grafikken på et menneske hittil i spill? Fra Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots. Sorry for offtopic. Endret 10. februar 2006 av onyX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå