Jankee Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Så må eg minne alle på om at regelene for denne tråden er ingen poster utan skjermbilde: Det er desse som står i fokus ikkje chattinga: No har eg sletta 2 innlegg, og som sist kvir eg meg ikkje å gje avdvarsler til folk som ikkje greier å halde regelen. Ja dette innlegget har ikkje bilde men det er ein moderatoradvarsel og ikkje eit innlegg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 COD 2, deilige deilige detaljer Lenke til kommentar
MuD Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Call Of Duty 2... eit av tidenes beste spill Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Ja COD2 er kult, men kort som COD1 dessverre:-( Her er et bildet av HL2 - Lost Coast Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Spiller gamle spill jeg da har ikke fått noen nye enda. Kampen om midgard Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Litt godt og blandet her Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) san andreas rått spill azza... mye morro der. Endret 4. november 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Du kommer inn i et nytt rom, det er nesten helt mørkt. Det lille lyset som er der blinker som en stobe og pæra synger trolig på sitt siste vers. Du hører gnister, noen skrapelyder og noen som puster et sted rundt deg. Du finner fram lommelykta for å se deg rundt. Den konsentrerte lysstålen søker rundt i rommet, ingen å se. Du beveger deg inn mot midten av rommet rett under den blinkende lampa. Så bryter helvete løs. Med et orangefarget flash dukker det opp et monster rett foran deg. "Helvete!" Du trykker febrilsk på F for å bytte til et våpen og plaffer løs på monstert til blodet spruter og den ondsinnede jævlen går i oppløsning, men det er ikke over enda. Du blir med et smell kastet forover. "Faen, enda en". Selvfølgelig har det dukket opp enda et monster rett bak deg mens du var opptatt med å plaffe løs på den første. Du setter i springmasj mot nærmeste dør og etterlater deg en ladd granat. Døren slår opp og du kaster deg inn i neste rom. Da smeller det. En sjokkbølge slår mot deg og du hører et hyl og lyden av et monster som går i oppløsning. "Ahh, endelig en liten pust i bakken". Etter å ha samlet tankene litt beveger du deg ut i det nye rommet og................................ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Du kommer inn i et nytt rom, det er nesten helt mørkt. Det lille lyset som er der blinker som en stobe og pæra synger trolig på sitt siste vers. Du hører gnister, noen skrapelyder og noen som puster et sted rundt deg. Du finner fram lommelykta for å se deg rundt. Den konsentrerte lysstålen søker rundt i rommet, ingen å se. Du beveger deg inn mot midten av rommet rett under den blinkende lampa. Så bryter helvete løs. Med et orangefarget flash dukker det opp et monster rett foran deg. "Helvete!" Du trykker febrilsk på F for å bytte til et våpen og plaffer løs på monstert til blodet spruter og den ondsinnede jævlen går i oppløsning, men det er ikke over enda. Du blir med et smell kastet forover. "Faen, enda en". Selvfølgelig har det dukket opp enda et monster rett bak deg mens du var opptatt med å plaffe løs på den første. Du setter i springmasj mot nærmeste dør og etterlater deg en ladd granat. Døren slår opp og du kaster deg inn i neste rom. Da smeller det. En sjokkbølge slår mot deg og du hører et hyl og lyden av et monster som går i oppløsning. "Ahh, endelig en liten pust i bakken". Etter å ha samlet tankene litt beveger du deg ut i det nye rommet og................................ 5106097[/snapback] ...der gjentas akkurat det samme, uten noen form for variasjon. Den skarpe lysstrålen fra lykten sveiper over de plastik-aktige flatende enda en gang, og med ett hopper et nytt monster ut fra plassen bak containeren, der du minst hadde ventet det. Du slakter dette slik som tidligere, og beveger deg nok en gang inn i et nytt rom, ikke helt ulikt det du var i fra før. Med ett spretter to monstre frem, du trekker om en hagle, og med to svake klakk dør disse slik som de forrige. Uten mulighet for å se noe som helst leger du ned haglen, og tar frem lommelykten igjen. En skarp lysståle sveiper igjen over blanke flater i nok et nytt mørkt rom, fylt til randen med nye spennende overraskelser. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) tja, der er jo ikke så mange intligente fps der ute da. Doom 3 har etter mine øyne like god handling som noen annen fps. Gjennomføringen derimot kan jo diskuteres. Men jeg likte doom jeg. Fear gjør jo nøyaktig det samme, ikke akkurat einstein handling her heller(nå skall det sies at jeg ikke var så nøye med å få den med meg heller), men flotte effekter som griper tak i deg, men samme prisnippet, beveger deg forover for å møte neste boss\hindring mens et enkelt plott blir rullet ut Endret 4. november 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Om man vil kan man "koke ned" handlingen i et hvilket som helst spill til noen få ord. Det kommer jo bare ann på om man liker spillet eller ikke. For min del så spiller jeg Doom 3 fordi jeg digger grafikken, lydeffektene og stemningen i spillet. Når jeg fyrer opp Doom er det ikke for å løse gåter. Jeg vil bare skyte noen! Endret 4. november 2005 av Lættis Lenke til kommentar
Klyde frog Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Her er ett gammelt bilde jeg fannt. Det er fra Rouge spear, ser ut som CSI får litt å jobbe med her. Endret 4. november 2005 av Klyde frog Lenke til kommentar
Opus Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 På tide med en ny tur i Atlanteren. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Trackmania Sunrise Extreme Demo Gud som jeg gleder meg til fullversjonen kommer Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Koselig at lyset går akkurat når man entrer rommet. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Mens jeg venter på Need For Speed Most Wanted (og håper på at det blir bra): Need For Speed Hot Pursuit 2 Grapichs settings maxed out Driver settings: High Quality 8xSSTR AA 16x AF Gamma Correct AA Let's just say... I busted him Don't you EVER fcuk with Benny The Cop! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Stakk en tur innom New York. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Stakk en tur innom New York. 5114409[/snapback] moro for mannskapet da der forsvant en nasjon fra kartet gitt Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 GT Legends Kan ikke annet enn å si at dette er moro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå