MMORE2001 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Reddet live hans, men det var litt verre med armen . Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 17xx er ikke noe bra crit på Execute bare som det er sagt. Skal du begynne å skryte, må du opp på rundt 45xx damage... Men her er et bilde fra Booty Bay, WoW selvfølgelig Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvilket spill er det?? Fra The Punisher; Fint ansiktsutrykk! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ut på tur aldri sur: SH3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Spiller en del Brothers In Arms : Earned In Blood, noen screens følger. Samtale mellom Hartsock og Marshall, samt noen tyske POW i bakgrunen. Endret 8. oktober 2005 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Baker nede for telling ved Hill 30! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvilket spill er det?? Fra The Punisher; Fint ansiktsutrykk! Street Legal Racing: Redline heter det. Fra Fable: Lenke til kommentar
Opus Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Slagskipet King George V går ned etter 4 treff. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Slagskipet King George V går ned etter 4 treff. heldiggris. sunket noe større? lurer på hva Japanske hangarskip gjør i Nordsjøen, spesielt siden jeg spilte 1944-scenarioet Lenke til kommentar
Opus Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Slagskipet King George V går ned etter 4 treff. heldiggris. sunket noe større? Ikke i "karriere" nei. Er få skip som er større enn KG V. C-Klasse destroyer takker for seg: Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Fin Dodge i Juiced. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Enda en Dodge ifra Juiced. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 lurer på hva Japanske hangarskip gjør i Nordsjøen, spesielt siden jeg spilte 1944-scenarioet AI-en har uendelig rekkevidde på skipa sine. Så rett som det er skjer det litt snodige ting, f. eks. at Japan starter sin egen lille invasjon av Russland via landgangsfartøy mot Leningrad. En litt irriterende "feature" til tider egentlig. Bilde fra IL2: Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 lurer på hva Japanske hangarskip gjør i Nordsjøen, spesielt siden jeg spilte 1944-scenarioet AI-en har uendelig rekkevidde på skipa sine. Så rett som det er skjer det litt snodige ting, f. eks. at Japan starter sin egen lille invasjon av Russland via landgangsfartøy mot Leningrad. En litt irriterende "feature" til tider egentlig. Bilde fra IL2: vet det, skal visst fixes i patch 1.3, men det er fortsatt like irriterende på grunn av urealismen ok, her cheata jeg Lenke til kommentar
Trust me Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 spill Cs jeg har redigert litt på bildet men jeg fant ikke orginalen så jeg poster det. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Når vi først var inne på "hva om situasjoner", hva om Tyskland aldri annekterte hele Tsjekkoslovakia? Hva om Tyskland erklærte Norge krig, men invasjonen aldri fant sted? Hva om Norge satte igang en invasjon for å dele Tyskland i to og dermed hindre tyske tropper i vest fra å få forsyninger og på den måten hjelpe Frankrike? Her er det i allefall godt på vei! (Hearts of Iron 2 for de som lurer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå