Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Bilde fra Imperial Glory: Utrolig tøft spill som står virkelig i stil med Rome - Total War (ikke bedre, men på noen punkter litt kulere). Man må bare venne seg til det litt, så ender man opp med at man har sittet der i mange timer. På Lørdag/Søndag spilte jeg det faktisk i 16 timer til sammens! EDIT: La til noen flere bilder fra samme spill: Den siste lille fise-bataljonen til froskene. Den skal nok fort utryddes bare jeg får... ...Satt inn hestene! ^^ Her er jeg med mine franskmenn i Nord-Afrika. *host hark* så støvete det er! Franskmennene (meg) er systematisk satt opp i stødige linjer som avfyrer salver annenhvert sekund. Fienden løper rundt i pannikk overalt og får med seg en og annen franskmann ned i undergrunnen, men klarer aldri å bryte linjen. Dere kan kanskje se at jeg har dem i et lite bakhold med kanonene mine, som avfyrer fra høyre side. Jeg er engelskmennene her. Noen slag må nok fienden vinne. Dette er forøvrig den siste lille bataljonen til franskmennene som tar knekken på noen av mine briter. Her ser dere at de stolte franskmennene er på vei ut etter et vellukket slakt. Lite aner de at jeg har satt ut både artilleri og kavaleri som velkomstoverraskelse. Først treffer jeg dem med en rund salve fra kanonene mine, og fortsettelsen ser dere vel på bilde nr. 1 og 2. Endret 19. september 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Bilde fra FEAR-demoen: -Spooked yet? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dette er ment som et skrytebilde SJEKK DEN SCOREN! Vanlig med 2-300 om du er flink. VIP var noen lett tjente poeng America's Army - Special Force Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Knights of Honor ps: kongens menn, fienden ligger i bakhold oppe i treklyngene til venstre Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) La oss telle! Litt en mang soldater her! Endret 20. september 2005 av Bjørn_Ole Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Need for Speed Underground 2 Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 da er en rimelig lik tråd startet opp på paradoxplaza.com, med blant annet en nydelig screen fra en RTS som jeg ikke kan huske navnet på nå...et eller annet med Afrika Korps når jeg blir ferdig her er det 10 mindre Tyske, Bulgarske og Kroatiske divisjoner å bry seg om Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Avsluttning med 88mm. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 En god gammeldags zerg fra Dark Age of Camelot. En av Master Trialene. 100+ folk som henger på questlederen. Jeg er mannen med røde bukser rett bak lederen.. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Noen liker meg ikke.... (IL-2, husker ikke om det er orginalen, eller Forgotten Battles) Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Min Stuka er litt skadd... (IL-2) Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Man lage den mest utrolige nosearten i IL2 Forgotten Battles/Aces Expansion pack.. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Master Level Trial 6, del 9.. We wipa, men fikk credit fordi vi drepte den riktige moben i tiden Jeg kan dog ikke helt identifiseret hvilket av likene jeg er... *edit* Ah, der er jeg.. personen ned til høyre for der det står Xanthies, med en blå og gul kappe (og rød hjelm). Endret 20. september 2005 av ØysteinT Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Battlefield 1942, dårlig førsteplass ='( Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Silent Heroes/Bf1942 Strv122 <3 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Total Overdose (veldig morsomt spill selv om grafikken er utdatert) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Total Overdose (kontrollen/styring når mann kjører er tragisk,dejavu fra Driv3r noen.hehe Endret 21. september 2005 av Scortech Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Alien Hominid Endret 21. september 2005 av Frikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå