Gå til innhold

Screenshots fra spill! (Ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Bilde fra Imperial Glory:

Utrolig tøft spill som står virkelig i stil med Rome - Total War (ikke bedre, men på noen punkter litt kulere).

Man må bare venne seg til det litt, så ender man opp med at man har sittet der i mange timer. På Lørdag/Søndag spilte jeg det faktisk i 16 timer til sammens! :D

EDIT: La til noen flere bilder fra samme spill:

Den siste lille fise-bataljonen til froskene. Den skal nok fort utryddes bare jeg får...

imperialglory20050919001401068.th.jpg

imperialglory20050919001415342.th.jpg

...Satt inn hestene! ^^

Her er jeg med mine franskmenn i Nord-Afrika. *host hark* så støvete det er! :sick:

imperialglory20050918162424177.th.jpg

Franskmennene (meg) er systematisk satt opp i stødige linjer som avfyrer salver annenhvert sekund.

Fienden løper rundt i pannikk overalt og får med seg en og annen franskmann ned i undergrunnen, men klarer aldri å bryte linjen.

Dere kan kanskje se at jeg har dem i et lite bakhold med kanonene mine, som avfyrer fra høyre side.

imperialglory20050918162035768.th.jpg

Jeg er engelskmennene her. Noen slag må nok fienden vinne. Dette er forøvrig den siste lille bataljonen til franskmennene som tar knekken på noen av mine briter.

imperialglory20050919001304766.th.jpg

Her ser dere at de stolte franskmennene er på vei ut etter et vellukket slakt. Lite aner de at jeg har satt ut både artilleri og kavaleri som velkomstoverraskelse. Først treffer jeg dem med en rund salve fra kanonene mine, og fortsettelsen ser dere vel på bilde nr. 1 og 2.

imperialglory20050919001342269.th.jpg

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Master Level Trial 6, del 9..

We wipa, men fikk credit fordi vi drepte den riktige moben i tiden :) Jeg kan dog ikke helt identifiseret hvilket av likene jeg er...

*edit* Ah, der er jeg.. personen ned til høyre for der det står Xanthies, med en blå og gul kappe (og rød hjelm).

post-189-1127254949_thumb.jpg

Endret av ØysteinT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...